loading
در حال بررسی درخواست شما
نامه ونگر به غولهای لالیگا!
نامه ونگر به غولهای لالیگا!

نامه ونگر به غولهای لالیگا!

نارارحتی ونگر ازرئال وبارسا روز به روز بیشتر میشود درهمین راستا سرمربی توپچیها بانوشتن نامه ای به بارسا ورئال ازآنها خواسته تا ستاره تیمش را تنها بگذارند.
ونگر این مطلب را باتوجه به ابراز علاقه پیاپی تیمهای رئال مادریدوبارسلونا به کاپیتان سس فابرگاس بیان کرده است.کاپیتان آرسنال اخیرا بطور مداوم مورد توجه تیمهای رئال وبارسا قرارگرفته وتکذیبیه های پی درپی باشگاه وفابرگاس نیز دراین زمینه کارساز نبوده است.
روز جمعه مردفرانسوی تایید کرد که فشارهای این دوباشگاه بقدری طاقت فرسا بوده که وی را وادار کرده تا ازانها بخخواهد که این موضوع را دائما در رسانه ها مطرح نکنند البته نه رئال و نه بارسا هیچکدام به این نامه پاسخی نداده اند .
 ونگر گفت این مسائل همگی در اسپانیا مطرح میشوند نه در لندن ونگر وقتی بازهم درمورد فابرگاس مورد سئوال قرار گرفت این مسئله را بیان کرد که همیشه این اخبار از انجا می اید وما ناچاریم دائما حرفهای خود را تکرارکنیم.
درمورد حرفهایی که در مادرید وبارسلون زده میشود واینکه ما چه کاری میتوانستیم انجام دهیم؟ما به آنها نامه نوشتیم ما هیچ وقت نگفتیم مسی و کاکا سال اینده اینجا خواهند بود ما اگر بخواهیم بازیکنی را بفروشیم اعلام میکنیم وانوقت انها میتوانند تماس بگیرند واقعا نیازی نیست که این مسائل را به روزنامه ها بکشانند.
من خیلی وقت پیش نامه ای نوشتم وگفتم که قصد نداریم بازیکنی را بفروشیم دقیقا خاطرم نیست کی بود ولی انها پاسخی ندادند.
البته باید بگویم که دراسپاانیا اوضاع یک مقدار متفاوت است رئیس باشگاه باا انتخابات مشخص میشود بنابراین انها نیاز دارند تا مبارزه انتخاباتی به راه بیاندازند وبگویند اگر به من رای بدهید فلان بازیکن را به تیم میاورم وبا اوقرار داد امضا میکنم ولی متاسفانه هیچ وقت با ان بازیکن ویا باشگاهش مذاکره نمیکنند واین مهمترین دلیل ایجاد شایعات متعدد پیرامون فابرگاس است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۸۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰