loading
در حال بررسی درخواست شما
بررسی کامل برای آینده!!
بررسی کامل برای آینده!!

بررسی کامل برای آینده!!

آرسن ونگر یکی از اصلی ترین ارکان طرح بزرگ اقتصادی باشگاه آرسنال بود . ساخت ورزشگاه جدید همراه با کسب نتایج قابل قبول و حضور مداوم در لیگ قهرمانان اروپا برای تامین بخش عظیم مالی ان و هم چنین در آمد زایی از بازیکنان فقط قسمتی از این طرح اقتصادی بود که باید تا چندین سال پس از ساخت ورزشگاه جدید در انگلستان ادامه پیدا می کرد.
آرسن ونگر در این مدت دو بار قرار داد خود را تمدید کرد تا این طرحی که در سال 2004 با باشگاه به امضا رسانید نیمه کاره ول نشود.
اولین تمدید قرارداد آرسن مربوط به سال 2007 بود که وی تا پایان سال 2009 مسئولیت طرح سنگین و سخت پرورش نیروهای خود ساخته را پذیرفت .
این قرارداد تا سال 2011 تمدید شد و سوال اصلی تمامی طرفداران آرسنال و فوتبال برای پایان فصل بعد رقابت های لیگ برتر انگلستان است ؟ آیا آرسن ونگر می ماند؟
طرح سنگین اقتصادی با وجود حمایت های فراوان آرسن ونگر گه گاهی نیز وی را به فکر فرو برد تا اینکه اولین پرتو های این فشار در پیش فصل امسال به نشریات کشیده شد . تشری که شاید مقصودش مدیریت و طرح اقتصادی باشگاه بود . پروژه مادریدی طرحی بد که پس از انتشار آن توسط ونگر در رسانه ها شایعات فراوانی مبنی بر ترک وی به مقصد مادرید را روانه ساخت . این شوک که پس از چند روز با تکذیب ونگر مبنی بر ترک باشگاه فروکش کرد بار دیگر و به نوعی دیگر در ژانویه بالا گرفت . جایی که تیم آرسنال نیاز به بازیکن تازه نفس داشت و بازیکنانی به دلیل قیمت بالا و بودجه محدود باشگاه از لیست کنار می رفتند.
حال آرسن ونگر در آخرین مصاحبه خود در باره تمدید قرارداد خود صحبت می کند . قرارداد آرسن پایان سال بعد فوتبالی بی اعتبار خواهد شد و مسئولین باشگاه به فکر مجاب کردن آرسن برای تمدید قرارداد هستند .
یکی از اصلی ترین صحبت های هیئت مدیره باشگاه اضافه کردن بندی جدید در قرارداد ونگر بود . این بند که به هیچ وجه جزییات آن فاش نشده است به احتمال فراوان تغیی در برنامه مالی باشگاه در نقل و انتقالات بازیکنان است . بندی که هیئت مدیره آن را باعث استقبال ونگر از قرارداد جدید می دانند.
با تمام این اوصاف آرسن ونگر عقیده دارد برای تمدید قرارداد احتمالی با باشگاه باید تمام موازین آینده سبک و سنگین بشود و وی سپس تصمیم گیری کند
آرسن ونگر می گوید قبل از تمدید قرار داد به فکر آینده خود خواهد بود .  آرسن در تمامی این مدت پیشنهاد های زیادی از سوی تیم های مطرح جهان داشته اما در این 13 سال همواره با تمام فکر و ذهن خود در شمال لندن حکمفرمایی کرد . حتی در روز های سخت آرسنال . حال 18 ماه بیشتر تا پایان قرارداد این مرد بزرگ باقی نمانده است و وی در مصاحبه با تلویزیون آرسنال این بار قضیه را کمی متفاوت می بیند .
" اگر قراردادی جدید و بلند مدت ثبت شود ه معنی پایان کار مربی گری من در آرسنال است . من می خواهم به خودم کمی وقت بدهم تا بیشتر فکر کنم . چیزی که اهمیت دارد این است که باشگاه در شرایط خوبی باشد . چه دست من باشد چه دست یک نفر دیگر . اینکه من در شرایط مثبت با منفی باشگاه را ترک کنم از اهمیت کم تری برخوردار است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۲۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : اسکای اسپورت
بازدید: ۶۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰