loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر فصل را از دست داد
ویلشر فصل را از دست داد

ویلشر فصل را از دست داد


ولیشر از ابتدای فصل به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا مسابقات را از دست داد ولی امید میرفت که در ۵ بازی آخر فصل آماده بازی کردن شود. متاسفانه علی رغم تمام تلاشها٬ ویلشر در این فصل بازی ای انجام نخواهد داد.

"ویلشر دیگر در این فصل بازی نخواهد کرد و به بازیهای یورو نیز نخواهد رسید و این قطعی است.
"او برای بازی و تمرین کردن در این هفته یا هفته آینده آماده نیست. وضعیت مچ پای او خوب است و او در حال پیشروی است ولی روند پیشروی بهبود او کند است. در اینباره هفته جاری صحبتی داشتیم. وضعیت پیشروی او به اندازه کافی برای رسیدن به یورو ۱۲ سریع نیست.
"جک ناامید شده است. چیزی که باعث شده بود او برای بهبود تلاش کند این بود که احساس میکرد حتی اگر نتواند برای ما بازی کند٬ شانس خوبی برای شرکت در یورو خواهد داشت. اکنون این پایان کار است. ولی جک از نظر ذهنی قوی است و برای فصل آینده به سختی تلاش میکند."

آرسن ونگر معتقد است ویلشر به هیچ وجه نباید برای تیم بریتانیا در المپیک لندن به میدان برود.

"حضور در مسابقات المپیک برای او بدترین ایده ممکن خواهد بود. زمانی که بازیکنی برای یک فصل بازی نمیکند٬ او نیاز به یک روند آماده سازی خوب و آهسته برای شروع فصل دارد. زمانی که او خوب شد میتواند به تیم ملی فکر کند.
"این بدین معنی نیست که من نمیخواهم او در مسابقات المپیک شرکت کند. تنها به این دلیل است که او اولویت های دیگری (نسبت به المپیک) دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۲۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰