loading
در حال بررسی درخواست شما
جورو : نمی توان به خستگی چلسی تکیه کرد
جورو : نمی توان به خستگی چلسی تکیه کرد

جورو : نمی توان به خستگی چلسی تکیه کرد


هر دو تیم درگیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده می باشند و این در حالی است که آرسنالی ها با یک بازی بیشتر از چلسی ( که در رتبه ششم جدول قراردارد ) هفت امتیار بیشتر از آنها دارند. تیم روبرتو دی ماتئو چهارشنبه شب باید به مصاف بارسلونا برود و این پنجمین بازی آنها در چهارده روز اخیر خواهد بود ، با این حال جورو معتقد است نباید تنها به فاکتور خستگی بازیکن های چلسی دل خوش بود.

جورو به آرسنال پلیر گفت : " آنها هنوز می خواهند سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست بیاورند ، ما به خوبی می دانیم که بازی دشواری را پیش رو خواهیم داشت. بدیهی است که بازی چهارشنبه شب آنها روی عملکردشان در دیدار مقابل ما اثرگذار باشد ، اما ما باید روی بازی خودمان و کاری که می خواهیم انجام دهیم به بهترین نحو متمرکز باشیم. ما نیاز داریم طوری که جلوی سیتی و وولوز بازی کردیم در این دیدار بازی کنیم و برای حفظ جایگاهمان باید بدان رجوع کنیم. متاسفانه جلوی ویگان نتوانستیم اینگونه ظاهر شویم ، اما در برابر چلسی باید این طور باشیم. "

جورو درمورد مسیر آرسنال برای فصل آینده لیگ قهرمانان با توجه به شکست دوشنبه شب افزود : " البته که ما در این مسیر قرار داریم و این جایگاه را می خواهیم. درست است که نتیجه ی ناامید کننده ای بود ، این را می دانیم ، باید  فراموش کنیم و فقط به آینده فکر کنیم ، شنبه در راه است و ما باید برای آن آماده شویم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۲۹
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.arsenal.com
بازدید: ۶۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰