loading
در حال بررسی درخواست شما
برای قهرمانی معجزه نیاز داریم !
برای قهرمانی معجزه نیاز داریم !

برای قهرمانی معجزه نیاز داریم !



آندرس ارشاوین که در غیاب مجاهمان آرسنال تبدیل به مهاجم شده و در امر گلزنی خیلی هم موفق نبوده در مورد قهرمانی خیلی فکر نمیکند . او معتقد است تاج گذاری لیگ برتر انگلستان و یا قهرمانی در لیگ اروپا بیشتر شبیه معجزه است .
آرشاوین بعد از هر نتیجه ضعیفی که آرسنال میگیرد اصرار خود را مبنی بر ناتوانی آرسنال برای قهرمانی ابراز میدارد .
وی در این مورد چنین گفت : طبیعی است که آرزوی قهرمانی با باشگاهم را داشته باشم . و بهتر است که قهرمان اروپا یا لیگ بشویم اما این قهرمانی نیاز به معجزه دارد . ما در این فصل نهایتا یکبار توانسته ایم با بهترین ترکیب ممکن خود بازی کنیم و در اکثر بازی ها با مصدومیت های کلیدی روبرو هستیم .
آرسنال مدتی است لیست بلندی از مصدومان را دارد ، فابرگاس ، کلیچی ، گیبز ، ون پرسی ، بنتنر ، والکات و حالا هم دنیلسون ( مشکوک به مصدومیت ) ....
با این همه آرشاوین خیلی روی رئیس برای تقویت تیم حساب نمیکند و تمام مصاحبه به اینجا ختم میشود که آرسن باید بازیکن بخرد اما این کار را نمیکند .
وی افزود : من حس میکنم آرسنال بازیکن جدیدی  در زمستان نمیخرد و اگر هم خریدی باشد در لحظات آخر خواهد بود ( که عملا بازی های سنگین آرسنال را از دست میدهد )
آرشاوین به مصدومیت یک پای خود اشاره کرد و اینکه او الان مجبور است فقط با یک پا بازی کند . وی در مورد مصدومیتش گفت : پای راست من هنوز هم مصدوم است و وضعش بدتر شده اما من مجبورم باز هم با آن پا بازی کنم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۷۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰