loading
در حال بررسی درخواست شما
ورمالن : تا ابد توپچی خواهم ماند
ورمالن : تا ابد توپچی خواهم ماند

ورمالن : تا ابد توپچی خواهم ماند



توماس ورمالن ادعا می کند به هیچ وجه قصد ترک آرسنال را ندارد و می خواهد پاسخ اعتمادی که ونگر به او دارد را بدهد. مدافع ملی پوش بلژیکی در سال 2009 از آژاکس به جمع توپچی ها پیوست و تبدیل به یک مهره کلیدی در تیم اول آرسنال شد.  حضور او در خط دفاعی آرسنال همواره به قوی تر شدن آنها کمک کرده ، اما گاه و بی گاه با مصدومیت هایی نیز مواجه بوده است. ورمالن به بازی در چنین باشگاه با عظمتی افتخار می کند و معتقد است نمی تواند بازی در تیمی جز این تیم شمال لندنی را تصور کند.

مدافع 26 ساله توپچی ها به ساندی میرور گفت : " من به هیچ وجه قصد ترک این باشگاه را ندارم. در لندن احساس می کنم در خانه ام هستم و احساس می کنم به یک توپچی واقعی تبدیل شده ام. آرسنال باشگاه من است و در نظر من جزو بهترین باشگاه های اروپا است. ما دوباره به لیگ قهرمانان خواهیم رفت و می توانیم آن جا بیشتر پیشرفت کنیم. "

" وقتی من جوان تر بودم ، بازی کردن در آژاکس و آرسنال برایم مثل یک رویا بود و در حال حاضر هر دو رویای من به واقعیت مبدل گشته است. "

ونگر امکان مبدل شدن رویای ورمالن به واقعیت را به او داده است و این مدافع بلژیکی همواره قدردان این لطف مرد فرانسوی خواهد بود در حالی که او دچار یک مصدومیت وحشتناک بود.

ورمالن افزود : " هرگز مربی را ندیده ام که به اندازه ونگر به بازیکن هایش اعتقاد داشته باشد. او نشان داده که به من اعتماد دارد و اعتقادش به من باورکردنی نیست. من با دو آسیب دیدگی سختی که داشتم مدت ها دور از میادین بودم ، اما با نظر ونگر ، هیئت مدیره قرارداد جدیدی تا سال 2015 به من پیشنهاد کردند. نمی توانم شادی که از شنیدن این خبر تمام وجودم را فرا گرفت برایتان شرح بدهم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۳
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۸۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰