loading
در حال بررسی درخواست شما
ون پرسی برترین بازیکن فصل لیگ جزیره
ون پرسی برترین بازیکن فصل لیگ جزیره

ون پرسی برترین بازیکن فصل لیگ جزیره



آقای گل کنونی لیگ برتر جزیره که این فصل عملکردی طلایی از خود بر جای گذاشت در مراسم دیشب انتخاب برترین های این فصل لیگ برتر انگلستان در سال 2012 توانست این مهم را ازان خود کند تا بالاتر از بازیکنانی نظیر اسکات پارکر و وین رونی قرار بگیرد .
نمایش خیره کننده مرد هلندی آرسنال در این فصل سهم بسزایی در درخشش دوباره آرسنال و اوج گیری این تیم تا رده سوم داشت و حالا این عنوان مهم به مرد هلندی رسید تا آقای گل لیگ برتر هفته های باقی مانده را با جدیت بیشتر برای کسب عنوان آقای گلی پیگیری کند .
در این لیست بازیکنانی نظیر جو هارت , ونسان کمپانی , یحیی توره و داوید سیلوا همگی از تیم منچستر سیتی حضور داشتند که هیچ کدام نتوانستند رابین را کنار بزنند . تاتنهام نیز در این لیست بازیکنانی نظیر اسکات پارکر و کایل واکر را در اختیار داشت که این بازیکنان همراه با برنده سال قبل این عنوان , گرت بیل رقابت می کردند .
مدافع این فصل نیوکاسل , فابریسیو کولوچینی نیز در این بین حضور داشت .  مدافع چپ اورتون , لیتون بینز نیز با درخشش این فصلش توانست در این میان دیده شود .
در نهایت تیم منتخب فصل لیگ برتر جزیره به شرح زیر اعلام شد :

Premier League team of the year: Joe Hart (Man City), Kyle Walker (Tottenham), Vincent Kompany (Man City), Fabricio Coloccini (Newcastle), Leighton Baines (Everton), David Silva (Man City), Yaya Toure (Man City), Gareth Bale (Tottenham), Scott Parker (Tottenham), Robin van Persie (Arsenal), Wayne Rooney (Man Utd).


اما رابین ون پرسی پس از دریافت این جایزه اعلام داشت :

" اگر این مسئله را مردم بگویند یک مسئله عجیب و خاص است اما وقتی رقیب و حریف شما نیز چنین حرفی بزند این مسئله خاص تر می شود .
این بسیار خاص است چرا که هر هفته برابر تیم هایی بازی می کنید که هر بازیکن آن ها همه توانشان را برای پیروزی می گذارند . در نهایت این انتخاب افتخار بزرگی برای من است . "

فان پرسی در حالی این عنوان انفرادی را کسب می کند که اعتقاد دارد بدون هم تیمی هایش این مهم محقق نبود .

" بدون آن ها نمی توانستم به این عنوان برسم .
برای مثال تئو والکات بیش از 12 پاس گل برای من فراهم کرده است و من واقعا این را با ارزش می دانم و نیازمند قدردانی . "

اما رابین در ابتدا به عنوان مهاجم دوم در تیم آرسنال خریداری شد و حالا در نقش مهاجم مرکزی بازی می کند .

" حالا دیگر اعتماد به نفس دارم . عادلانه در اوایل ورودم اعتماد به نفس کافی برای این مسئله نداشتم . این نیازمند کمی زمان بود تا بعد از چند ماه آرام آرام بتوانم این مسئله را شناسایی کنم که می توانم کارم را به خوبی اینجا انجام دهم .  "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰