loading
در حال بررسی درخواست شما
کوشلنی فوق العاده بوده
کوشلنی فوق العاده بوده

کوشلنی فوق العاده بوده


لورن کوشلنی فصلی با ثبات را در لیگ جزیره سپری کرده. کاپیتان دوم توپچی ها زوج مستحکمی را با کوشلنی تشکیل داده و معتقد است هم تیمی فرانسوی اش شایسته دریافت اعتبار زیادی است.

"در چند ماه گذشته بازیهای زیادی را در کنار هم انجام دادیم و من بسیار راضی هستم. او بازیکن فوق العاده ای است. فکر میکنم ما کیفیت های یکدیگر را میشناسیم بنابراین در حال حاضر همه چیز خوب پیش می ورد.
"او فصل فوق العاده ای را سپری کرده و من نمیفهمم که چرا در فصل اول از او انتقادهای زیادی میشد. اولین هفته ای که او را دیدم میتوانستم بگویم او بازیکن بسیار خوبی است و اکنون او در فصل دومش همه چیز را نشان داده و من از این بابت برای او بسیار خوشحالم.
"او از هر نظر خوب است. زمانی که توپ را در اختیار دارد بسیار سریع و قوی است. فکر میکنم که ما بسیار به یکدیگر شبیه هستیم. چیزهای زیادی در دفاع کردن وجود دارد که او در آنها بسیار خوب است و به همین دلیل است که من از او خوشم می آید.
"ما میخواهیم که از عقب زمین بازی را شروع کنیم٬ این روشی است که همیشه میخواهیم انجامش دهیم. او در این زمینه نیز بسیار خوب است و در عقب زمین اطمینان بیشتری به شما میدهد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰