loading
در حال بررسی درخواست شما
پايان جذابی در پيش است
پايان جذابی در پيش است

پايان جذابی در پيش است



شاگردان آرسن ونگر علی رغم ناكامی در كسب پيروزی در دو بازی اخير كماكان در كورس كسب عنوان سومی در ليگ پيشتاز هستند. توماس ورمالن معتقد است رقابت بسيار دشوار شده است اما اين طبيعت بازی در ليگ برتر انگلستان است.

" به دست آوردن رتبه سوم برای هر تيمی بسيار دشوار خواهد بود. به هيچ وجه با كار آسانی مواجه نيستيم چرا كه در ليگ برتر انگلستان بازی می كنيم و آن ليگ راحتی نيست. در اين ليگ هر تيم می تواند هر تيم ديگری را شكست دهد. حفظ رتبه سوم كار سختی خواهد بود و من اطمينان دارم كه ما اين كار را خواهيم كرد.

" البته اين رقابت بسيار جذاب خواهد بود چراكه تيم های زيادی از جمله خودمان ، تاتنهام ، چلسی و نيوكاسل هستند كه در اين رقابت حضور دارند. آن رقابتی سخت اما جذاب و تماشایی خواهد بود."

ورمالن در ديدار مقابل چلسی در كسب پنجمين كلين شيت از هفت بازی اخير نقش به سزايی را ايفا كرد اما اين مدافع سخت كوش معتقد است كه آنها می توانستند در بازی های‌اخير به دستاورد های بيشتری برسند.

" نمی خواهم بگويم كه آن نا اميد كننده بود. ما می دانيم كه آن بهترين نتيجه ممكن نبود اما همه چيز هم بد نبود. ما بازی را به گونه ای اداره كرديم كه دروازه خود را بسته نگاه داشتيم اما متاسفانه نتوانستيم گلی بزنيم.

" ما هنوز بايد بازی ها را برنده می شديم بنابراين در اين بازی نيز می خواستيم سه امتياز را به دست آوريم اما در نهايت تنها به يك امتياز رسيديم.

" فكر می كنم بازی پاياپایی بود. اما از نظر مردم نبود چراكه آنها خسته شده بودند. من فكر می‌كنم چلسی به اينجا آمده بود تا دفاع كند و گاهی اوقات سرعت ما برای عبور از آن بسيار كم بود. شايد اين دليلی بود كه چرا ما كمی خسته به نظر می‌رسيديم در حالی كه به اعتقاد من مشكل خستگی نبود.

" در مقابل ويگان شروع واقعا بدی در بازی داشتيم اما در دو بازی گذشته ما برای برد به ميدان رفتيم. نتوانستيم در اين دو بازی پيروز شويم و اين ها شانس بسيار خوبی بودند تا جايگاه خود را به راحتی در رتبه سوم محكم كنيم اما در حال حاضر هنوز بايد برای به دست آوردن رتبه سوم مبارزه كنيم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۴
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰