loading
در حال بررسی درخواست شما
به خونه خوش اومدی، سول
به خونه خوش اومدی، سول

به خونه خوش اومدی، سول

سول کمپل به آرسنال بازگشت.
"من یک قرارداد جدید با آرسنال تا پایان فصل بسته ام. هنوز تکنیک هایی برای نشان دادن باقی مانده ولی من قرارداد را بسته ام و این خارق العاده است، عالی، حیرت انگیز!
امشب باید در تیم رزرو در آپتون پارک بازی کنم؛ فکر کنم دو سالی از آخرین بازی ام در آن جا می گذرد. نمی توانم صبر کنم، نمی توانم بگویم که چقدر از آخرین بازی ام در ناتس کانتی دوست داشته ام که دوباره بازی کنم. حالا باید دقایقی را در تیم رزرو بازی کنم و البته چند بازی تا بتوانم دوباره به آینده نگاه کنم. شور و شوقم دوباره برگشته و انگار اصلا هیچ وقت جای دیگری نرفته بودم. (از آرسنال) واقعا جذب بازگشت به آرسنال شده بودم و با نهایت جنگجویی ام سخت کار کردم تا دوباره این جا باشم.
آرسن ونگر این بو را شنید. بعد از اینکه اجازه داد تا با تیم تمرین کنم، دو ماهی است که از نزدیک زیر نظرم دارد. او احمق نیست، اگر چیزی را که دیده بود دوست نداشت من را بر نمی گرداند و من هم کار می کنم و کار می کنم.
فکر می کنم که واقعا می توانم کمک کنم. اعتماد به نفسم بازگشته و آمادگی بدنی خوبی دارم و اعتقاد دارم که می توانم نقش بزرگ بزرگی ایفا کنم. کیفیت خارق العاده ای در همه جای این آرسنال وجود دارد و من هم می خواهم بخشی از آن باشم و خودم را درست و حسابی به جلو هل خواهم داد تا این کار را بکنم. حالا چند گام دارم؛ اولین قدمم آپتون پارک است و قدم بعد فوتبال بیشتر...
گمانه زنی های درباره ی چند تیم دیگر هم بود ولی بازگشت به آرسنال عالی است، این یک کار جدی است و من هم کاملا جدی. این همان جایی بود که کمبودش در وجودم باقی مانده بود و فکر می کنم که تصمیم درست را گرفته ام. این تشنگی برای بازگشت به پایان رسیده و حالا ویارم شده!!! در میدان خواهم جنگید. من سرحالم و گوش به زنگ رفتن. بازگشت به آرسنال باورنکردنی است!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۲۲
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : ESPN
بازدید: ۸۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰