loading
در حال بررسی درخواست شما
همیشه میخواستم با آرسنال شروع کنم
همیشه میخواستم با آرسنال شروع کنم

همیشه میخواستم با آرسنال شروع کنم


ونپرسی در حالی که رقیبانی مثل داوید سیلوا، جو هارت و وین رونی داشت موفق شد عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره را از آن خود کند و این افتخار را باور نکردنی می خواند.

" باور نکردنی است، در این جایگاه بودن رویای بزرگی بود.

هشت سال پیش از هلند به اینجا آمدم، رود گولیت با تماسی تلفنی از من می خواست در فاینورد بمانم چون او مربی بعدی فاینورد بود، ولی من به آرسنال پیوستم و یکی از رویاهایم به حقیقت پیوست، حالا اینکه به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب شوم باور نکردنی است."

"باید به بسیاری از مردم بگویم که دوست داشتم با آرسنال شروع کنم٬ آرسنال باشگاه بزرگی است. 
"همه در باشگاه عالی هستن از جمله مربی٬ آرسن ونگر. او نقش مهمی برای من داشته. همیشه به من کمک کرد٬ همیشه پای من ایستاد٬ حتی در شرایط سخت. او همیشه به من اعتماد داشت بنابراین این جایزه برای او نیز هست. 
"و اما در مورد هم تیمی هایم. از تک تک شما ممنونم. شما عالی بودید. به من پاس گل دادید و خارج از زمین نیز اوقات فوق العاده ای با شما داشتم. من دوستان زیادی دارم و همه اینها به خاطر آرسنال است. به خاطر تمام این بازیکنان عالی با این شخصیت فوق العاده. از همه آنها بسیار ممنونم زیرا بدون آنها نمیتوانستم این کار را انجام دهم. باز هم ممنونم."

مجری برنامه در ادامه از رابین در مورد صحبتش با آرسن ونگر پیش از یورو ۲۰۱۲ میپرسد و رابین گفت: "بله٬ ما صحبتی خواهیم داشت و در مورد خیلی از چیزها صحبت خواهیم کرد٬ مانند همیشه که این کار را میکنیم. چیز خاصی وجود ندارد (با خنده)."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۸۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰