loading
در حال بررسی درخواست شما
زاراته هم دست نیافتنی شد !
زاراته هم دست نیافتنی شد !

زاراته هم دست نیافتنی شد !

مارو زاراته که به تقل از محافل وزرشي يکي از گزينه هاي اصلي آرسن ونگر براي جانشيني ون پرسي در  خط حمله بود امروز به همه ي خبر ها پايان داد و مي توان گفت امکان آمدنش به آرسنال صفر شد .

گزارش ها حاکي از آن است که مقامات لاتزيو با وجود پيشنهاد 35 ميليون يورويي مقامات آرسنال حاضر به فروش ستاره 22 ساله ي خود نشده اند . البته به گفته ي يکي از مقامات لاتزيو اين ها همه شايعه بوده و صحت ندارند و لاتزيو حساب ويژه اي روي زاراته باز کرده . رد اين پيشنهاد براي پايان بخشيدن به شايعات بود .

زاراته که در فصل گذشته شريط بسيار سختي را در لاتزيو و با ديويد بالارديني ( مربي ) سپري کرد توانست 13 گل در سي و شش بازي که انجام داد به ثمر برساند .

به گفته ي وکيل زاراته ، وي فصل گذشته خواهان جدايي از لاتزيو بود چون بعد از يکي از بازي ها ، بالارديني به طور عمومي از همه ي بازيکنانش انتقادات شديدي کرد .به نظر من ( وکيل زاراته ) مربي اشتباه بزرگي را مرتکب شد . من سي سال است که در فوتبال کار مي کنم اما طي اين مدت نديدم که مربي از بازيکنانش پشت دوربين تلويزيون انتقاد کند . اگر انتقادي هست بايد در رختکن و مقابل خود بازيکنان گفته شود . به هر حال زاراته ماه ها يا شايدهم روز هاي آخرش را در لاتزيو سپري مي کند

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۲۳
به قلم فرزاد قاضی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : guardian.co.uk
بازدید: ۶۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰