loading
در حال بررسی درخواست شما
قدم به قدم
قدم به قدم

قدم به قدم


این هافبک جوان و انگلیسی توپچی ها از تابستان گذشته دور از میادین است و ماه سپتامبر روی پایش عمل جراحی انجام داد و اخیراً هم مشخص شد نمی تواند در رقابتهای یورو 2012 هم به میدان برود.

این روزها شایعاتی مبنی بر حضور ویلشر در تیم المپیک شنیده می شود ولی ونگر می گوید تنها نگرانی اش بهبودی کامل این هافبک 20 ساله است.

"روند بهبودی او به کندی پیش می رود و در حال حاضر در مرکز بازتوانی کار می کند. ما به او زمان می دهیم و در قبال او صبور هستیم، او در حال بهبودی است ولی به کندی.

تمرکز او روی بازگشت به زمین فوتبال و بازی کردن است، هیچ هدف خاص دیگری مثل المپیک یا رقابتهای یورو که حتماً آن را از دست خواهد داد وجود ندارد، اولویت اصلی او حضور در زمین فوتبال و بازی کردن است.

هنوز هیچ چیز کاملاً مشخص نیست، چون روند بهبودی او به کندی پیش می رود و ما در قبال او مرحله به مرحله پیش می رویم، اگر هنگامی که ما در ابتدای ماه جولای تمرینات پیش فصل را آغاز می کنیم او آماده باشد آن وقت می تواندر مورد حضورش در المپیک فکر کرد، اما نباید این نکته را فراموش کرد که او حدود یک سال بازی نکرده است، برای اینکه در سطحی بالا بازی کند به زمان نیاز دارد و ما باید این زمان را به او بدهیم.

من در قبال او محتاط خواهم بود، خودتان را جای او بگذارید و تصور کنید شما 20 ساله هستید و برای تیم ملی بازی می کنید، آماده رقابتها شده اید ولی ناگهان همه چیز را از دست می دهید.

یکی دو بار مصدوم می شوید ولی پیش خودتان فکر می کنید اشکالی ندارد، حداقل به رقابتهای یورو می رسم، سپس باید شما را قانع کنند که به رقابتهای یورو نخواهید رسید، با این کار یک ضربه دیگر به شما وارد می شود، پس از آن یک هدف دیگر برایتان مشخص می کنند و اگر نتوانید از پس آن بر بیایید کاملاً انگیزه تان را برای بهبودی از دست می دهید چون خیلی دشوار است.

او باید هر روز کار کند بدون اینکه بداند چه زمانی به میادین باز می گردد، اگر به او بگویید می تواند به رقابتهای المپیک برود ولی او نتواند این کار را انجام دهد چه کار می کنید؟ بگذارید به او زمان دهیم و هدف خاصی را برایش تعیین نکنیم، مهمترین چیز برای او این است که هر روز کار کند و وضعیت بهتری پیدا کند."

تمرینات پیش فصل آرسنال در ماه جولای آغاز خواهد شد و ونگر دوست دارد ویلشر هم در کنار دیگر بازیکنان حضور داشته باشد ولی می داند که هیچ تصمینی در این مورد وجود ندارد.

"نمی خواهم المپیک را هدفی برای او قرار دهم چون حتی ما هم نمی دانیم که برای پیش فصل آماده خواهد بود یا خیر، تنها هدف ما بهبودی اوست.

اگر در جولای که ما تمرینات خودمان را آغاز می کنیم بتواند به ما ملحق شود در این نبرد پیروز شده ایم ولی در مورد این قضیه تضمینی وجود ندارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰