loading
در حال بررسی درخواست شما
كيفيت بالای خود در مبارزه را نشان داديم
كيفيت بالای خود در مبارزه را نشان داديم

كيفيت بالای خود در مبارزه را نشان داديم


در مورد عملكرد تيم....


من اعتقاد دارم اين بازی ای بود كه در آن شخصيت بزرگ و توان بالای خود را در مبارزه به نمايش گذاشتيم. اين بازی ای با دو رويكرد متفاوت بود - تيمی كه بازی بسيار مستقيم در هوا انجام می دهد و آن طرف تيمی كه تلاش می كند روی زمين بازی كند. هر دو تيم در روشی كه بازی می‌كنند خوب هستند و اين دليلی است كه چرا آن باز هم بازی جذابی بود. ما فرصت های خوبی داشتيم ، خصوصا در نيمه اول. در نيمه دوم احساس كردم كمی بازی روان خود در خط هافبك را از دست داديم ، اگرچه باز هم فرصت هایی برای گلزنی داشتيم مخصوصا پنالتی كه برای ما گرفته نشد. در مجموع ما حداقل شايستگی كسب يك امتياز را داشتيم و من فقط می‌توانم به بازيكنانم بابت كيفيت مبارزه كردنشان و روش واكنششان به نحوه بازی كه استوك در مقابل ما ارائه داد - تعهد بی چون چرا ، سازماندهی خوب و انجام بازی مستقيم - اعتبار دهم. ما هميشه در مقابله با اين سبك سازگار نيستيم اما امروز من احساس كردم كه به خوبی از پس آن بر آمديم.

در مورد پنالتی كه گرفته نشد ....

اين پنالتی نيز به همه پنالتی هایی خواهد پيوست كه در اين فصل برای ما گرفته نشد.

در مورد وقت گذارنی استوك بر روی ضربات ايستگاهی....

شما با آن آشنايی داريد. من در آن لحظات نا اميد شده بودم اما اين اتفاقی است كه در هر بازی ‌می‌افتد زيرا من كاملا محو در جريان بازی هستم. من گاهی اوقات نا اميد شده بودم اما سورپرايز نشده بودم.

در مورد هو شدن آرون رمزی....

من فكر نمی كنم كه هو كردن آرون رمزی برای شما افتخار و مايه غرور باشد زيرا من خطا و اشتباهی در رفتار او نمی بينم. اين يك داستان كهنه است كه هواداران استوك پشت بازيكنشان (شاوكراس) بايستند اما اين مساله نبايد تا هو كردن رمزی پيش رود.

در مورد شكست نيوكاسل....

نتيجه خوبی كه برای ما بود اين بود كه نيوكاسل امروز امتيازات را از دست داد اما برای ما مهم است كه دو بازی بعدی خود را پيروز شويم. هر چيزی غير از اين نمی تواند جايگاه سوم را برای ما تضمين كند.

در مورد سرعت عمل در يك سوم دفاعی حريف....

در نيمه اول شانس هایی برای گلزنی داشتيم اما فاقد برخی چيزها بوديم. اين بيشتر از همه به باورمان بر می گشت زيرا اخيرا نتوانسته ايم گلهای زيادی بزنيم ، هفته گذشته در مقابل چلسی گلی نزديم. شايد اين مساله به باور مان مربوط باشد.

در مورد آينده شاماك....

او خوب بازی كرد. در حال حاضر هيچ چيز قطعی نيست. فكر می كنم شما در پايان فصل با شگفتی بزرگی مواجه خواهيد شد زيرا جا به جايی های زيادی در فوتبال رخ نخواهد داد.

در مورد مساله ای كه با هواداران استوك داشتيد....

آن ها با من مساله داشتند اما من با آنها مساله ای نداشتم! آنها از ديدار هایی كه با من دارند لذت می برند و واكنش نشان می دهند! اما من شخصا به قدری تجربه دارم كه با اين انتقاد ها كنار بيايم. آن من را زياد نرنجاند. من خيلی به شعار هایی كه هواداران سر می دهند گوش نمی‌دهم و فكر می كنم كه روزی مردم در فوتبال با آن مقابله خواهند كرد. اين آسان است كه در سكو ها بنشينيد و به بقيه توهين كنيد - اين راحت ترين سرگرمی در دنياست!!

در مورد شعار های‌ توهين آميز....

من فقط روی شغلی كه عاشق آن هستم و نحوه رفتار بازيكنانم تمركز می‌كنم. من مسئول رفتار تماشاگران در روی سكوها نيستم. اگر شما می خواهيد جلوی اينگونه رفتار های آنها را بگيريد ، اين كار راحتی است اما من نمی توانم روی آن تاثيری بگذارم. من در انگلستان انتقادات و نكوهش های بسياری را به خود داشته ام ، برای 15 سال اينجا بوده ام و اساسا اين شعار ها را نمی شنوم زيرا فقط روی بازی تمركز می‌كنم.

در مورد اينكه چگونه می توان جلوی آن را گرفت....

شما می توانيد هر فرد را به تنهایی جدا كنيد. تنها چيزی كه من گاهی اوقات به آن فكر می كنم اين است كه كاش زمانی كه من در پايان بازی در حال ترك زمين هستم و مردم به من توهين می‌كنند يا عصبانی هستند يا احساس نفرت دارند ، فقط يك عكس كوچك از آن می‌داشتم و آن را به خانه شما ارسال می‌كردم. شما آن را به پسر و دختر خود نشان دهيد و سپس هفته بعد به ورزشگاه باز گرديد و ببينيد اگر آنها به اين رفتار شما افتخار كردند باز هم آن را تكرار كنيد! اين همه كاری است كه شما می‌توانيد انجام دهيد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱۰
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰