loading
در حال بررسی درخواست شما
لوکاس پودولسکی به آرسنال پیوست
لوکاس پودولسکی به آرسنال پیوست

لوکاس پودولسکی به آرسنال پیوست


باشگاه فوتبال آرسنال خرسند است اعلام کند با یک قرارداد بلند مدت و با هزینه نا معلوم با لوکاس پودولسکی ،بازیکن تیم ملی آلمان قرار داد امضا کرده است.

این بازیکن لهستانی الاصل قبل از انتقال به آرسنال عضو تیم کلن آلمان بوده و توانسته است در این تیم فرم خوبی داشته باشد و در این فصل 18 گل در 28 بازی به ثمر رسانده است.

او در سال 2003 به تیم کلن پیوست و پس از گذراندن سه فصل موفق به تیم بایرن مونیخ منتقل شد.او سه فصل در بایرن حضور داشت ودر سال 2009 دوباره به تیم کلن باز گشت.

او در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین مهاجمان بوندس لیگا شناخته شده است.

پودولسکی 95 بازی برای تیم ملی آلمان انجام داده است و توانسته 43 گل به ثمر برساند.او اولین گل ملی اش را در سال 2004 در سن 19 سالگی به ثمر رساند.او در سال 2006 در جام جهانی بازیهای تاثیر گذار و چشم نوازی به نمایش گذاشت و توانست در این جام 3 گل به ثمر برساند.او در یورو 2008 نیز توانست 3 گل بزند.

او در جام جهانی 2010 آفریقا ی جنوبی یکی از ارکان تیم ملی آلمان بود و نمایش فوق العاده ای از خود به جا گذاشت از جمله پیروزی 4-1 مقابل انگلیس که در آن بازی گلزنی کرد.

او همچنین در بازیهای پیش فصل در مقابل آرسنال در ورزشگاه خانگی کلن حضور داشت.

مربی آرسنال , آرسن ونگر درباره این انتقال گفت :

" از این انتقال صورت گرفته پودولسکی بسیار خوشحالیم و این بازیکن بخش مهمی از آینده باشگاه ماست . او بازیکنی با سطح بازی بالایی است و یک تمام کننده بسیار خوب که عملکرد بسیار قدرتمندی در باشگاه و تیم ملیش داشته است . او بازیکن بسیار قدرتمندی است و می تواند ترکیب ما را در گزینه های هجومی گسترش دهد . "

"ما خوشحالیم با این بازیکن قرارداد زود هنگام را امضا کردیم و مشتاقانه منتظر دیدن او در بازهای جام ملتهای اروپا هستیم.جایی که او 95 بازی انجام داده در سن 26 سالگی و این یک رکورد فوقالعاده می باشد و فقط نشان می دهد او به عنوان بازیکن چه کیفیتی دارد."

در پیرو انتقال این بازیکن به آرسنال پودولسکی گفت :

" من از پیوستن به باشگاه فوتبال آرسنال و همینطور حضور در لیگ برتر انگلستان بسیار خوشنودم . آرسنال یکی از بهترین باشگاه های اروپاست که تاریخ عظیمی دارد . اینجا بازیکنان سطح بالای بسیاری وجود دارد و استایلی که آن ها فوتبال بازی می کنند معرکه است . من از اینکه بازیکن آرسنال شده ام مفتخرم و پیش به سوی اولین بازیم برای این تیم در ورزشگاه امارات دارم و اینکه بتوانم بهترین عملکردم را برای هواداران آرسنال داشته باشم .

من به سمت بازیکن آرسنال شدن پیش می روم اما در حال حاضر تمرکزم بر روی باشگاه فعلیم , کلن آلمان است . من تمام توانم را تا انتهای فصل برای این باشگاه می گذارم تا اطمینان حاصل کنم باشگاه در بالاترین رتبه ای که می توانست قرار بگیرد . کلن همیشه در قلب من جای دارد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱۱
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۹۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰