loading
در حال بررسی درخواست شما
نمیتوانم تک بعدی باشم
نمیتوانم تک بعدی باشم

نمیتوانم تک بعدی باشم


ولکات یکی از سرعتی ترین بازیکنان جهان است. تئو علاوه بر سرعت در بازیش در این فصل از لیگ برتر ۸ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل داد.
ولکات میگوید باید تنوع در بازیش ادامه داشته باشد تا بازیکنان مقابلش رو به زحمت بیاندازد.

"در حال حاضر مردم از من انتظار دارند تا توپ را جلو بیاندازم و به دنبال آن بدوم ولی این موضمع به آن سادگی که آنها فکر میکنند نیست. زمانی که شما این کار رو شروع میکنید٬ مدافعان هر بار میدانند که میخواهید چه کاری انجام دهید. در این صورت شما نیاز دارید که این روند را تغییر دهید زیرا نمیتوانید تنها یک بعدی باشید.
"میدانم که همواره بر اساس سرعتم شناخته شده ام٬ ولی قدم بعدی ضربات نهایی است. پاس گل زیادی در این فصل داده ام و فکر نمیکنم که هیچگاه این قسمت از بازیم را از دست بدهم."

ولکات در مقاطعی از این فصل با انتقادهایی رو به رو بوده. تئو معتقد است بازی برابر تاتنهام که با پیروزی ۲-۵ آرسنال پایان یافت نقطه عطف او در این فصل بوده.

"شما همیشه تلاش میکنید ولی زمانی که بازی برای شما خوب پیش نمیرود به سختی سعی میکنید ولی چیزی به خواست شما پیش نمیرود٬ فرقی نمیکند که شما چقدر بیشتر تلاش کنید. مثالی برای این موضوع نیمه نخست بازی برابر تاتنهام بود. من به سختی تلاش میکردم ولی به خوبی پیش نمیرفت.
"سپس من تلاش کردم تا نیمه اول را فراموش کنم و در نیمه دوم با روحیه متفاوت بازی کنم و همه چیز به خوبی پیش رفت.
"فوتبال ورزش عجیبی است. شما فراز و نشیب خواهید داشت و این جزئی از این ورزش است. هیچکس برای بد بازی کردن به زمین نمیرود٬ شما میخواهید ۱۰۰ درصد بازیتان را ارائه کنید ولی اگر قرار باشد بازی برای شما به خوبی پیش نرود٬ خوب پیش نخواهد رفت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰