loading
در حال بررسی درخواست شما
همیشه یک توپچی می مانم
همیشه یک توپچی می مانم

همیشه یک توپچی می مانم




رابین ون پرسی که تنها یک سال به پایان قراردادش باقی مانده هنوز با باشگاه فوتبال آرسنال تمدید قرار داد نکرده است و در نهایت اعلام شد مذاکرات دو طرف در تابستان پیگیری خواهد شد . این در حالی است که این مسئله و خاطره موارد مشابه در گذشته باعث ایجاد دوباره شایعات بسیاری درباره بهترین بازیکن فصل لیگ برتر شود .
رابین ون پرسی در تازه ترین مصاحبه خود با عنوان جمله کلیدی همیشه توپی خواهد ماند شایعات بسیاری را در مورد خود از بین برد . جمله ای که مدت هاست هواداران آرسنالی از بهترین بازیکنان خود می خواهند بشنوند .
آقای گل این فصل لیگ برتر اعلام کرد آماده مذاکرات در پایان فصل با آرسنال و آرسن ونگر است .
رابین در مصاحبه با خبرنگاران پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال از نگاه نویسندگان ورزشی گفت :

" همیشه پلن من این بوده است . ما هنوز تاریخی تعیین نکردیم اما من ملاقاتی به مانند قبل با رییس داشتم . ما نشستی درباره آینده من خواهیم داشت و البته بسیاری از موارد دیگر .
آرسنال یک باشگاه باور نکردنی است . بازیکنی که من امروز به آن تبدیل شدم دلیلش آرسنال است . وقتی من در واقع قراردادی با آرسنال امضا کردم برای من رویایی بود که به حقیقت تبدیل شد .
اگر به عنوان مثال از رابرت پیرس ب=رسید که چه احساسی دارد , احساسی که او دارد به مانند جمله من احساس یک توپچی دارم است و این چیزی است که درباره من نیز وجود دارد و من همیشه یک توپچی خواهم ماند . "

رابین در ادامه درباره جایزه اش گفت :

" این باعث افتخار بیشتر من به حضور در اینجا می شود . من لیست برندگان پیشین این جایزه را دیدم و برای من این عنوان ساده نیست .
اما حتی این فصل من به کسب عناوین شخصی برای خودم فکر نمی کردم . من فقط بازی می کردم چرا که من عاشق آن هستم و برای آرسنال و اینکه در بهترین رتبه ممکن بتواند کار را تمام کند .
وقتی فهمیدم که واقعا این جایزه را برده ام برایم کمی سورپرایز بود .
این واقعا برای من باعث افتخار است که بخشی از این تاریخ هستم .
نویسندگان ورزشی همیشه درباره فصل همه چیز را می دانند چرا که همه بازی ها را می بینند و همه گل ها را انالیز می کنند . تمام حرکات و همه چیز را درباره شما می دانند .
آن ها با من و دیگر بازیکنان مصاحبه می کنند و  تصویر مشخصی از بهترین بازیکن دارند و این دلیل اهمیت این انتخاب برای من است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۱۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰