loading
در حال بررسی درخواست شما
موفقیت مهمتر از سوددهی!!
موفقیت مهمتر از سوددهی!!

موفقیت مهمتر از سوددهی!!

بخش عمده ای از بدهی باشگاه آرسنال در سالهای اخیر مربوط به ساخت ورزشگاه 60.000 نفری امارات بوده است که اکنون از 318 £ میلیون در سالهای اخیر به 297.7 £ میلیون رسیده است. و اکنون باشگاه سالانه 20 £ میلیون بازپرداخت وام گرفته شده از بانک برای خرید زمین را پس میدهد.
اکنون 4سال است که آرسنال مجبور است برای راهیابی به دور گروهی لیگ قهرمانان بازی ای را انجام دهد و این علاوه بر 4سال ناکامی تیم تحت رهبری آرسن ونگر است. این امر در حالی است که ونگر کار با جوانان و تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی را به خرید بازیکنان در بازار نقل و انتقالات ترجیح میدهد.
ونگر در تابستان امانوئل آدبایور و حبیب توره را به سیتی فروخت و تنها توماس ورمالن بلژیکی را خریداری کرد. این امر در حالی است که آخرین موفقیت آرسنال به سال 2005 و قهرمانی در FA Cup باز میگردد.
هیلوود در اینباره میگوید:"در 3سال گذشته که به امارات نقل مکان کرده ایم، هر سال شاهد بهتر شدن وضعیت تیمی آرسنال بوده ایم. سوددهی باشگاه خبر عالی است ولی مسائل مالی به تنهایی مهم نیست.
"اولین و مهمترین هدف ما حمایت کامل از باشگاه و تیم است. مهمترین هدف ما افزایش پیروزی و پیشرفت آرسنال است. آرسن منابع مالی کافی برای خرید بازیکن را داشته و دارد و اگر او ایمان داشته باشد که بازیکنی میتواند به کیفیت تیم اضافه کند، آن بازیکن را اضافه خواهد کرد.
ونگر نیز معتقد است که جنبه فوتبالی باشگاه از جنبه مالی آن مهمتر است ولی میبایست مسائل مالی نیز به صورت مهم و دقیق در دستور کار قرار بگیرد.
"از نتایج مالی اعلام شده خوشحالم چون من هم از جانب خودم تمام تلاشم را برای رسیدن به این هدف انجام دادم. شما همیشه ترجیح میدهید در جایی کار کنید که وضعیت مالی روشن و مناسبی داشته باشد.
"از اینکه در باشگاهی کار میکنم که وضعیت مالی قوی دارد خوشحالم. جنبه ورزشی باشگاه مهمترین قسمت یک باشگاه است، پس برای خوشحال بودن باید در قسمت ورزشی خوب عمل کنید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۸
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : other media
بازدید: ۳۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰