loading
در حال بررسی درخواست شما
به خاطر اشتباهاتمان مجازات شديم
به خاطر اشتباهاتمان مجازات شديم

به خاطر اشتباهاتمان مجازات شديم



در مورد از دست دادن دو امتياز....


اين بيش از پيش نا اميد كننده است چراكه در نيمه اول بسيار ضعيف كار كرديم ، بدون اينكه در آن تغييری ايجاد شود. كيفيت بازی ما در نيمه اول به هيچ وجه در آن سطحی نبود كه ما در بازی به اين حساسی به آن نياز داشتيم. در نيمه دوم بسيار خوب كار كرديم. حداقل 10 فرصت گل زنی ايجاد كرديم اما طبق معمول فقط نتوانستيم آنها را به گل تبديل كنيم. اما مهم تر از هر چيز در وضعيتی به آنها گل سوم را تقديم كرديم كه واقعا غير قابل باور بود. در پايان به خاطر اشتباهات خودمان مجازات شديم.

در مورد دريافت كردن گل سوم....

روی همين گل 5 يا 6 اشتباه پياپی را مرتكب شديم.

در مورد نيمه اول....

بايد دليل اينكه چرا در نيمه اول به اندازه كافی قبراق نبوديم را آناليز كنيم. دليل واضحی برای آن وجود ندارد چراكه ما به صورت كاملا نرمال و مانند هميشه خود را برای بازی آماده كرده بوديم. اما شايد به طور ناخود آگاه اين تصور را داشتيم كه اين بازی را خواهيم برد. نوريچ خوب بازی كرد و شما بايد از اين بابت به آنها اعتبار بدهيد.

در مورد اميدواری های آرسنال برای حضور در ليگ قهرمانان....

اين شكست برای ما يك پيامد داشت ، اينكه ديگر همه چيز در دستان خودمان نيست. اكنون بايد منتظر نتايج بمانيم تا ببنيم فردا چه خواهد شد. ما می دانستيم كه اگر امروز برنده نشويم ، وضعيت اينگونه خواهد شد.

در مورد اينكه آيا آرسنال شايستگی صعود به ليگ قهرمانان را دارد يا خير.....

بستگی دارد كه شما شايستگی را چه چيز معنا كنيد. ما اكنون 67 امتياز داريم و هر سال شما با 67 امتياز راهی ليگ قهرمانان می شديد.

در مورد عملكرد دفاعی تيم....

واضح است كه بيش از اندازه ضعيف بوديم.ما نبرد های فيزيكی زيادی را واگذار كرديم و اين تعجب آور بود چراكه اخيرا در اين رابطه كاملا خوب بوديم اما امروز من احساس كردم كه عملكرد دفاعی كل تيم بسيار ضعيف بود.

در مورد پنالتی كه بر روی ون پرسی اعلام نشد....

نمی دانم ، ما بايد تصميمات داور را بپذيريم . اين تنها چيزی است كه من می توانم بگويم. اين فصل در خانه هيچ پنالتی برای ما گرفته نشده است. اين كاملا حيرت انگيز است زيرا شما تيم های‌ ديگری را می بينيد كه 10 - 11 پنالتی برايشان گرفته شده است.

در مورد آرون رمزی....

او در رابطه با كارت زرد اولی كه گرفت كاملا بدشانس بود ، آن يك تكل خوب بود. اين بخشی از روند يادگيری شما در حرفه تان است كه شما بايد با همه موقعيت ها و شرایطی كه مواجه می‌شويد كنار بياييد و آرون نيز اين كار را خواهد كرد. او به لحاظ روانی بسيار قوی است و در حال حاضر دارد دوره سختی را سپری می كند. اما او قوی تر از گذشته اين مرحله را پشت سر خواهد گذاشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱۶
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰