loading
در حال بررسی درخواست شما
هواداران فوق العاده بوده اند
هواداران فوق العاده بوده اند

هواداران فوق العاده بوده اند


در همه بازی های خانگی آرسنال در این فصل لیگ برتر و همچنین در سه بازی از پنج بازی خانگی این تیم در لیگ قهرمانان تمام بلیط های ورزشگاه فروخته شد.در بازی های جام اتحادیه نیز تیم ونگر در بازی های خانگی به طور میانگین بیش از 54 هزار نفر تماشاگر داشت.

هواداران وفادار آرسنال در این فصل با حمایتشان از تیم یک نیروی محرکه قوی برای بازیکنان آرسنال بوده اند و مربی این موضوع را تصدیق میکند.

" در شروع فصل احساس کردم کار برایمان سخت شده و در بعضی از مراحل وقتی واقعا به مشکل برمیخورید همه هواداران می آیند و از تیم حمایت میکنند.

" مردم باهوش هستند و وقتی ما در رده 16 یا 17 جدول بودیم میدانستند شرایط میتواند خطرناک تر شود، بعد از آن احساس کردم مردم در ورزشگاه امارات واقعا فوق العاده شده بودند.

" دوباره در آخرین بازی مقابل چلسی جایی که مقداری به مشکل برخوردیم آن ها مانند یک مرد پشت تیم ایستادند.ما باید در این فصل سپاسگزار آن ها باشیم زیرا هواداران ما فوق العاده بوده اند.

" فکر میکنم بازی با اسپرز نیز نمونه خوبی بود، ما 2-0 عقب افتادیم و آن ها پشت تیم ایستادند.در آن بازی آن ها تاثیر خارق العاده ای داشتند.

" در دیدار با میلان نیز بسیار عالی بودند.من بعد از مسابقه به خاطر اینکه نتوانستیم چهارمین گل را به آن ها بدهیم بسیار عصبانی بودم زیرا آن ها کاملا برجسته بودند. آن ( دو مسابقه) دو روز بزرگ برای ما بود. روی هم رفته معتقدم آن یک نمای کلی از عملکرد هواداران ما در این فصل بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱۷
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰