loading
در حال بررسی درخواست شما
رو نمایی از لباس جدید
رو نمایی از لباس جدید

رو نمایی از لباس جدید



یک نوار آبی رنگ به آستین لباس اضافه شده که الهام گرفته از رنگ جوراب تیم در دهه 1930 و زیر نظر مربی افسانه ای توپچی ها هربرت چمن است.

همانطور که باشگاه آرسنال با نام قرمز و سفید در دنیا شهرت دارد در این لباس هم این دو رنگ اصلی دیده می شوند، قرمز رنگ اصلی است و آستین ها سفید رنگ هستند.

در مورد دیگر جزئیات لباس هم می توان به لوگویی که پشت آن قرار دارد اشاره کرد، طرح WM ، ترکیبی که هربرت چپمن پایه گذار آن بود، همچنین داخل پیراهن هم همان شعار معروف توپچی ها “Victoria,
Concordia, Crescit”
به معنی هماهنگی رمز پیروی است حک شده است.


[تصویر:  70814946230693908612.jpg]

استفاده از رنگ آبی تیره در طراحی لباس به خاطر رویکرد ابتکاری هربرت چپمن به بازی فوتبال بوده است، کسی که از سال 1925 تا 1934 هدایت تیم را به عهده داشت و موفق شد باشگاه را در فتح کسب 3 قهرمانی لیگ و همچنین یک قهرمانی جام حذفی کمک کند.

چپمن تفکرات تاکتیکی مدرنی داشت، یکی از حامیان به وجود آمدن استفاده از شماره برای بازیکنان و همچنین استفاده از توپهای سفید رنگ بود و همچنین در فصل 1933-1934 به کلی لباسهای باشگاه را تغییر داد. در آن سال رنگ سفید به آستینهای لباس یکدست قرمز توپچی ها اضافه شد و همچنین از رنگ آبی تیره برای جوراب های تیم استفاده شد.

اساس کار چپمن برای این تغییرات اساسی این بود که می خواست دید بازیکنان را افزایش دهد و هدفش این بود که بازیکنان در داخل و خارج از زمین بهتر همدیگر را پیدا کنند.

تئو ولکات بازیکن انگلیسی توپچی ها در مورد لباس جدید تیم گفت:

"همه بازیکنان از اینکه برای بار اول لباس جدید را بپوشند هیجان زده هستند، و این لباس جدید نا امید کننده نیست، آرسنال باشگاهی با تاریخ شگفت انگیز است و انعکاس این تاریخ در این لباس مدرن و با کلاس خارق العاده است."

لوگوی باشگاه هم پس از طرح ویژه 125 سال به شکل اصلی خود بازگشته است.


دانلود ویدئوی معرفی لباس از لینک زیر:

Arsenal reveal home kit for 2012/13 season


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰