loading
در حال بررسی درخواست شما
پودولکسی موفق خواهد بود
پودولکسی موفق خواهد بود

پودولکسی موفق خواهد بود


مهاجم جدید آرسنال از سال ۲۰۰۴ که به تیم ملی دعوت شد اعتبار زیادی در تیم ملی آلمان بدست آورده و در ۳ تورنمت مهم اخیر زیر نظر یوآخیم لوو ۸ گل برای تیم ملی آلمان به ثمر رسانده.
پودولسکی در ۹۵ دیداری که برای آلمان به میدان رفته ۴۳ گل به ثمر رسانده که بازیکنان زیادی به این تعداد گل دست نیافته اند. مرتساکر معتقد است شخصیت هموطنش باعث میشود به خوبی با فشار لیگ برتر کنار بیاید.

"او بسیار با اطمینان است. زمانی که احساس میکند برای تیم باید آنجا باشد و زمانی که نیاز به گل داریم٬ همیشه آنجا برای گلزنی خواهد بود. او همیشه یکی از بهترین بازیکنان زمین است و هیچ چیز نمیتواند او را‌ از پای در بیاورد. او بسیار مطمئن است و این چیزی است که من دوست دارم.
"او مهاجم فوق العاده ای است. هرجایی که بازی کرده گل های زیادی به ثمر رسانده. زمانی که توپ در جلوی او قرار دارد در ضربات سرضرب با پای چپ بسیار خوب است٬ این کیفیت بزرگی است و برای ما بسیار خوب است.
"ُفکر میکنم او توان جسمانی خوبی دارد و این چیزی است که شما باید در لیگ برتر داشته باشید. او بسیار نیز سریع است. بازی در لیگ برتر برای او چالشی جدید است و او میتواند با این موضوع کنار بیاید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰