loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر و فوتبال مجازی
ونگر و فوتبال مجازی

ونگر و فوتبال مجازی


ونگر با 15 سال حضور در آرسنال و کسب افتخارات زیاد با این باشگاه یکی از بهترین مربیان دنیای فوتبال به حساب می آید، جدای از اینکه او در دنیای فوتبال تجربه زیادی دارد عاشق بازیهای مجازی نیز هست، و با افتخار آرسن ونگر را به عنوان مربی رسمی FIFA Interactive World Cup معرفی می کنیم.

هیچ بازیکنی پیدا نمی شود که ونگر نتواند با توانایی هایش و علمش از فوتبال به او کمک کند، چه افتخار بزرگی برای همه بازیکنان این رقابت مجازی خواهد بود، ما مصاحبه ای اختصاصی با ونگر انجام دادیم که آن را می خوانیم.


شما قبلاً یک دوره کوتاه مدت مربی این رقابتها بودید ولی اینکه حالا به عنوان مربی رسمی انتخاب شدید چه احساسی دارید؟
- اینکه به عنوان مربی رقابتهای فوتبال مجازی انتخاب شوم افتخار بزرگی است، می دانم بازیکنان جوان از فوتبال مجازی لذت می برند و من این پیشرفت را مثبت می دانم.

عشق به فوتبال چیزی است که بازیکنان فوتبال، مربیان، بازیکنان آماتور و هواداران را به هم نزدیک می کند، راه های زیادی برای ابراز این عشق و علاقه وجود دارد و بازی فوتبال مجازی فیفا بدون شک یکی از آنهاست.


آیا شما یا بازیکنان آرسنال در این رقابتها شرکت می کنید؟
من معمولاً بازی نمی کنم ولی با توجه به اینکه چند تا از بازیکنانم در آرسنال از آن لذت می برند در موردش اطلاعات دارم، این بازی جذابی است چون می توانید در مقابل افراد مختلف در همه جای دنیا بازی کنید و در یک تورنمنت رسمی فیفا قهرمان شوید.


بازیهای فوتبال مجازی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و به طور مثال وقتی شما بازی فیفا 12 را بازی می کنید خیلی شبیه به فوتبال واقعی است، نظر شما در مورد این پیشرفت چیست؟
- اینکه این بازیها واقعی تر می شوند پیشرفتی شگفت انگیز است، هر کسی شانس این را ندارد که به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شود اما FIWC این شانس را به شما می دهد که آن را حس کنید، واقعی تر شدن بازیها کمک می کند تا در اجرای تاکتیک ها خبره شوید.


به نظر شما آیا این رقابتها به فوتبال واقعی کمک می کند؟
نظرم در این مورد مثبت است، برای اینکه در این رقابتها موفق شوید باید به طور مداوم در سطح بالای بازی خود باشید و تمرکز زیادی از خودتان نشان دهید، این مشخصات دقیقاً همان چیزهایی است که در فوتبال واقعی هم وجود دارد.


آیا بعضی وقتها آرزو می کنید که ای کاش می توانستید یک دسته بازی در دست بگیرید و تیمتان را از کنار زمین هدایت کنید؟
بله (همراه با خنده) بعضی وقتها مربیان دوست دارند این کار را انجام دهند، اما از طرف دیگر هیجان فوتبال در این است که هیچ وقت نمی دانید چه اتفاقی ممکن است بیفتد، حتی در تورنمنت های مجازی این چنینی هم فقط توانایی های بازیکن مهم نیست بلکه توان روانی بازیکن هم نقش زیادی دارد، بنابراین تفاوت فوتبال مجازی و واقعی در آن حدی نیست که در نگاه اول به نظر می رسد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : FIFA.com
بازدید: ۵۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰