loading
در حال بررسی درخواست شما
وضعیت تیم قبل از بازی با بولتون
وضعیت تیم قبل از بازی با بولتون

وضعیت تیم قبل از بازی با بولتون

به نظر می رسد که آرون رمسی و دنیلسون این بازی را از دست بدهند . دنیلسون که هنوز وضعیت مصدومیتش مشخص نیست و رمسی هم در تمرینات از ناحیه ران دچار مصدومیت شد .

الکس سانگ هم که در جام ملتهای آفریقاست و باعث ایجاد بحران در پست هافبک دفاعی در آرسنال شده است ( با توجه به وضع نامشخص دنیلسون ) . اما در این بین بازگشت سس فابرگاس به ترکیب تیم می تواند نقطه ی قوتی برای توپچی ها باشد .

توضیحات بیشتر از زبان آرسن ونگر : دنیلسون امروز ( شنبه ) تستی خواهد داشت اما به نظرم قادر به بازی کردن نخواهد بود . رمسی در تمرینات مشکلات عضلانی پبدا کرد و مصدومیتش بسیار شدید بود اما به نظرم دوره ی مصدومیتش کوتاه باشد ( والبته شاید به بازی برسد! ) . گزینه های زیادی برای میانه میدان نداریم و این شرایط را فقط باید تمرین کنیم .

ونگر در ادامه از مصدومیت جک ویلشیر جوان گفت و اینکه او امروز در تمرینات دویدن را شروع کرده و هفته ی بعد بازی خواهد کرد و همچنین نیکلاس بنتنر هم تا دو هفته ی دیگر در دسترس نخواهد بود .

کلیچی در ترکیب 18 نفره حضور خواهد داشت اما احتمال بازی کردنش بسیار کم است . همچنین وضعیت تئو والکات هم تا انجام همه ی تست ها مشخص نخواهد شد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۲۶
به قلم فرزاد قاضی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰