loading
در حال بررسی درخواست شما
بیشتر از انتظارم بازی کردم
بیشتر از انتظارم بازی کردم

بیشتر از انتظارم بازی کردم


تطبیق پذیری کوکلین جوان با شرایط بازی باعث شده در پست دفاع راست نیز به میدان برود و انتظار میرود در بازی یکشنبه نیز به جای باکاری سانیا مصدوم به بازی گرفته شود.
هافبک جوان توپچی ها فصل گذشته را طی قراردادی قرضی در لیگ دسته ۱ فرانسه و در تیم لورینت گذراند و در این فصل به تیم اصلی راه یافت.

"زمانی که به این فصل نگاه میکنم باید بگویم که بسیار خوشحالم. انتظار اینکه این تعداد بازی را در تیم اصلی انجام دهم نداشتم و این شانس را در این فصل بدست آوردم تا نشان دهم چه کارهایی میتوانم در زمین انجام دهم.
"تعدادی مصدومیت کمی باعث عقبگرد من شد ولی در مجموع از این فصل راضی هستم. مربی به من به عنوان دفاع راست یا چپ اعتماد کرد. در مقاطعی از این فصل مصدومیت های زیادی داشتیم و باعث شد بازیهای زیادی به من برسد.

بازی یکشنبه برای آرسنال درست مانند یک فینال است و کوکلین میگوید ترکیب آرسنال به سختی برای برنده شدن این بازی تلاش کرده.

"میتوانستیم در بازی نوریچ و با توجه به نتایج دیگر کار را در رتبه سوم و راهیابی به لیگ قهرمانان تمام کنیم٬ ولی بازی مساوی شد و اکنون باید بازی برابر وست برومویچ را ببریم.
"این آخرین بازی فصل است و تمام اعضا و بازیکنان میخواهند کار را در رتبه سوم تمام کنند. میرویم تا این کار را انجام دهیم.
"زمانی که دوشنبه به زمین تمرین باز گشیم همه فهمیدند که هفته سختی را گذرانده ایم. دیدار این هفته نیز بازی مهمی خواهد بود. همه به این بازی فکر میکنند و فکر میکنم همه برای جنگیدن برای حفظ رتبه سوم آماده اند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰