loading
در حال بررسی درخواست شما
كوشلنی : فوتبال انگلستان بسيار متنوع است
كوشلنی : فوتبال انگلستان بسيار متنوع است

كوشلنی : فوتبال انگلستان بسيار متنوع است



مدافع فرانسوی توپچی ها كه در تابستان 2010 به آرسنال پيوست در دومين فصل حضورش در ورزشگاه امارات عملكرد فوق العاده ای ‌از خود به نمايش گذاشت و برای يورو 2012 نيز به تيم ملی فرانسه فراخوانده شد.

كوشلنی در ابتدا تحت تاثير سختی های بازی در فوتبال انگلستان قرار گرفت اما وی اعتقاد دارد كه اكنون به خوبی خود را با اين شرايط وفق داده است.

" پيش از بازی در انگلستان برای من سخت بود اما اكنون ديگر چنين نيست. شما همه جور مهاجمی در ليگ داريد. مانند ديديه دروگبا كه در حالت پشت به دروازه بسيار توانمند است ، پيتر كرواچ را كه دو متر قد دارد و سرجيو آگرو را كه يك متر و پنجاه قد دارد اما بسيار سريع است.

" اين برای فوتبال انگلستان چيز بدتری نيست ، شما در شرايط مختلف قرار می گيريد و سريعتر پيشرفت می كنيد. شما هر هفته مشكلات مختلفی را تجربه می‌كنيد. در يك بازی شما پشت سر هم بايد ضربه سر بزنيد زيرا در مقابل تيمی مانند استوك سيتی قرار می‌گيريد كه تمايل دارد از توپ های بلند استفاده كند. و پس از آن ماموريت شما اينست كه توپ را از دفاع به جلو پاس دهيد.

" تنوع بازيكنان هجومی كه در مقابل آنها قرار می گيريد شما را رو به جلو سوق می دهد. در سال اول حضورم در باشگاه ناشی بودم و بازی مقابل حريفان مختلف همان چيزی بود كه من برای بهتر شدن به آن نياز داشتم."

قدرت فيزيكی تنها مساله ای نيست كه كوشلنی در آن پيشرفت كرده است ، قدرت فكری و نحوه جايگيری نيز از ديگر مسائليست كه اين مدافع 26 ساله در انگلستان آموخته است.

" زمانی كه در فرانسه بودم بيشتر تمايل داشتم تا به مهاجمان بچسبم زيرا من اين توانایی را در خود داشتم كه جلو تر از آنها به توپ برسم. اين كار در آنجا برايم راحت تر بود زيرا آنجا مهاجمان به اندازه اينجا قدرتمند نبودند. در اينجا گاهی اوقات مقابل بازيكنانی‌ قرار می گيريد 90 كيلو وزن دارند اما قادرند كه در حركت خود تغيير جهت دهند.

" به خودم گفتم ' كمی صبر كن و يكی دو يارد به عقب برو '. با اين كار من می‌توانستم ببينم كه مهاجمان با اولين تماسشان با توپ به چپ متمايل می‌شوند يا راست. و اگر می تونستم توپ را می گرفتم و سعی می كردم از عقب زمين بازی سازی كنم.

" ما به دليل فيزيك قدرتمند مهاجم های انگلستان روی جايگيری هایم بسيار كار كرديم. با وجود اينكه من فردی هستم كه فوتبال زيبا را دوست دارم اما از نبردهای فيزيكی آن نيز لذت می‌برم. رفتن به جنگ؟؟ هيچ نگرانی از آن ندارم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۲
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰