loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : از پَت می خواهم كه مرا ببخشد
ونگر : از پَت می خواهم كه مرا ببخشد

ونگر : از پَت می خواهم كه مرا ببخشد



پت رايس اسطوره ای در پايان اين فصل و پس از 44 سال خدمت به عنوان بازيكن و مربی به باشگاه آرسنال بازنشسته خواهد شد. رايس نقش پررنگی را در افتخارات آرسنال در طی اين مدت ايفا كرد و آرسن ونگر از اينكه ديگر وی را در كنار خود نخواهد داشت افسوس می خورد.

" دشوار است كه بتوانيد كمك ها و خدمات او را اندازه بگيريد ، فقط می توان گفت كه او شگفت انگيز بوده است.

" جدایی او ناراحت كننده است زيرا زندگی او به آرسنال گره خورده بود و آرسنال خوش اقبال بوده است كه او را به عنوان بازيكن ، كاپيتان و مربی خود داشته است.

" به شخصه از او بابت كمك هایی كه در دوارن حضور من در اينجا كرد بسيار سپاسگزارم. از او می خواهم كه مرا به خاطر لحظات و خاطرات بدی كه طی اين مدت برايش رقم زدم ببخشد. او يك حامی با ثبات و وفادار بوده است و من تنها می توانم سپاس گذار او باشم و خوش اقبال بودم كه را برای مدتی طولانی در كنار خود داشتم.

" او تصميم گرفت كه ديگر ادامه ندهد زيرا به لحاظ فشار عصبی مطمئنا كار برای او سخت تر شده است. اكنون او شايسته اين است كه اوقات خوب و خوشی را سپری كند اما او كماكان با ما در ارتباط خواهد بود زيرا او هنوز در برخی از زمينه ها مانند استعداد يابی با ما همكاری خواهد كرد و به عنوان يك حامی نيز برای هميشه در اينجا خواهد بود."

ونگر سپتامبر 1996 به آرسنال آمد و اظهار دارد كه پت رايس طی اين مدت به او كمك زيادی كرد تا خود را با كار در انگلستان وفق دهد.

" زمانی كه شما از خارج از كشوری‌ می آييد بسيار مهم است كه كمكی داشته باشيد كه فرهنگ باشگاه و كشور را می شناسد. من به هر كشوری كه می رفتم چنين كاری‌ می كردم و در اينجا من با داشتن او واقعا از يك امتياز ويژه برخوردار بودم چراكه بسيار خوش شانس بودم.

" پَت آرسنال ، انگلستان و خود فوتبال را به خوبی می شناخت. هيچكس جنگنده تر و مبارزه طلب تر از پت رايس نيست. در تك تك بازی ها او برای يك نبرد آماده است. او در طول بازی ها چندين بار به من لگد زد و من احساس می كنم كه او چه به عنوان يك بازيكن و چه به عنوان يك مربی در تك تك بازی ها آماده بود تا همه چيزش را بدهد تا پيروز ميدان شود. اين همان چيزی است كه شما می خواهيد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۲
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰