loading
در حال بررسی درخواست شما
رابین آماده مذاکره با باشگاه
رابین آماده مذاکره با باشگاه

رابین آماده مذاکره با باشگاه


توپچی ها امروز در آخرین بازی خود در لیگ میهمان وست بروم خواهند بود و در صورت بردن بازی می توانند به دور گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده صعود کنند.

رابین ونپرسی بهترین بازیکن سال جزیره که 30 گل در این فصل لیگ برتر به ثمر رسانده با توجه به اینکه در پایان فصل تنها یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند در کانون توجهات قرار دارد.

به نظر می رسد او هنوز تصمیم قطعی نگرفته و نتیجه بازی امروز نقش زیادی در ماندن یا رفتن وی خواهد داشت، رابین در مورد اهمیت بازی امروز اینگونه می گوید:

"میدونید چیه؟ حاضرم تمام گلهایی که در این فصل زدم و همچنین تمام جوایزی که گرفتم را بدهم و در ازای آن بازی امروز را برنده شویم.

وقتی تیم شما ناموفق باشد جوایز شخصی به چه دردی می خورند؟ فوتبال یک بازی تیمی است و اگر تیم من شکست بخورد من هم شکست خورده ام.

حقیقت این است که من با کمک هم تیمی هایم موفق شدم اینقدر گل بزنم و جوایز را برنده شوم، موفقیت های من انعکاس تمام تلاشها و زحماتی است که هم تیمی هایم کشیدند."

شایعات از علاقه رئال مادرید و بارسلونا به رابین ونپرسی خبر می دهند و باید دید که رابین بین عشق به باشگاه و عطش برای کسب جام و موفقیت کدام را انتخاب خواهد کرد، رابین در آرسنال فقط در سال 2005 و در جام حذفی موفق به قهرمانی شده است.

مذاکرات بر سر تمدید قرارداد ونپرسی بلافاصله بعد از پایان لیگ و قبل از شروع جام ملتهای اروپا انجام خواهد شد اما رابین نمی خواهد این مساله باعث به هم خوردن تمرکزش در بازی وست بروم شود.

"وقتی بازی امروز تمام شد من با آرسن ونگر و گازیدیس جلسه ای خواهم داشت و در مورد قرارداد جدید با هم مذاکره می کنیم.

در حال حاضر تمرکز من روی رساندن آرسنال به لیگ قهرمانان است و تغییر نخواهد کرد.

به اینکه کاپیتان باشگاه آرسنال هستم افتخار می کنم، عمیقاً این باشگاه را دوست دارم و هر اتفاقی در آینده بیفتد من یک توپچی هستم و همیشه خواهم بود."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۲۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰