loading
در حال بررسی درخواست شما
کیفیت روانی تیم
کیفیت روانی تیم

کیفیت روانی تیم


از رتبه هفدهم جدول تا رتبه سوم که در صورت برد امروز در بازی وست بروم اتفاق می افتد نشان دهنده فصل پر فراز و نشیب توپچی ها است، ونگر این صحبتها که این تیم ضعیفترین تیم حضور 15 ساله او می باشد را رد می کند و می گوید بازیکنانش در این فصل خوب و با ثبات کار کرده اند.

"این حرفها یک سری چیزهای عامیانه هستند چون ما در بیشتر اوقات فصل در رتبه خوبی نبودیم، بعد از گذشت 7 بازی 4 باخت داشتیم و وقتی چنین آماری داشته باشید در پایین جدول خواهید بود.

اما ما به خاطر نتایج خوبی که در این فصل گرفتیم تحسین نشدیم، به طور مثال حذف اودینزه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان و همچنین حذف دورتموند در مرحله گروهی، دورتموند با شکست دادن بایرن مونیخ قهرمان آلمان شد، بایرنی که در فینال لیگ قهرمانان حضور دارد، همه اینها برای ما طبیعی به حساب می آید!

جالب ترین چیز برای من در این فصل توانایی روحی و روانی این تیم بود، این تیم یکی از بهترین تیمهایی است که من دیده ام، در درجه بعدی کیفیت تیم در طول فصل در حال بالا رفتن بود و در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کردیم.

بعد از اینها باید به ونپرسی هم اشاره کنم که با زدن 30 گل در لیگ ما را زنده نگه داشت و این فوق العاده بود."

علیرغم دشواری های زیادی که در این فصل وجود داشت ونگر از رویکرد شاگردانش راضی است.

"اگر بخواهیم روز به روز بررسی کنیم فصل لذت بخشی بود، حتی در مواقعی که در بحران بودیم، هیچ چیزی بدتر از این نیست که بازیکنان متمرکز، متحد و آماده نباشند، اما در طول فصل همراه احساس می کردم تیم متحد بود و آماده مبارزه بود، پس از این نظر خیلی لذت بخش بود.

من همیشه فشار زیادی روی خودم وارد می کردم ، شاید از طرف رسانه ها بیشتر تحت فشار بودم اما در کمال تعجب فشاری که خودم روی خودم می آوردم برایم دردناک تر بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰