loading
در حال بررسی درخواست شما
فراتر از سومی بود
فراتر از سومی بود

فراتر از سومی بود


آرسنال با برد مقابل وست برومویچ موفق شد رتبه سوم جدول را از آن خود کند و به طور مستقیم به لیگ قهرمانان سال آینده راه پیدا کند و همچنین باز هم بالاتر از رقیب دیرینه خود یعنی تاتنهام کار را تمام کرد.

در دوران آرسن ونگر هیچگاه اسپرز در جدول بالاتر از آرسنال کار را تمام نکرده و مرد هلندی توپچی ها می گوید آنها نمی خواستند این اتفاق در این فصل رخ دهد.

"این مساله فشار روی ما را دو برابر کرده بود، می دانستیم قضیه از چه قرار است و همین امر هم باعث حساسیت بازی شد.

واقعاً انتظار یک بازی زیبا از تیم را نداشتم چون واقعاً مهم نبود، بعضی اوقات فقط باید به زمین بروید و بجنگید، برای یکدیگر زحمت بکشید و برای تیم بازی کنید، به نظرم همه این کار را انجام دادیم.

مساله اصلی این بود که می خواستیم به لیگ قهرمانان صعود کنیم، همه از این بابت خوشحالیم و از این لحظات لذت می بریم، اینکه دوباره بالای تاتنهام قرار گرفتیم احساس فوق العاده ای است، شنیدم که آنها بازی خود را برده اند اما واقعاً مهم نبود چون ما بازی خودمان را برده بودیم و این بهترین حس ممکن بود."

شروع سخت آرسنال در این فصل باعث شد خیلی ها پایان خوبی را برای تیم در نظر نگیرند و رابین خوشحال است که تیمشان توانسته رتبه سوم را کسب کند.

"شگفت انگیز است، ما باید مبارزه می کردیم و پس از شرایط سختی که در دو مقطع داشتیم دوباره کمر راست میکردیم، در شروع فصل دوران سختی داشتیم اما به خوبی توانستیم از آن خارج شویم.

پس از آن دو بازی مقابل میلان و ساندرلند را باختیم که نا امیدی های بزرگی بودند ولی ما باز هم برگشتیم، حتی اگر در چند هفته آخر هم کمی متزلزل نشان داده باشیم.

به نظرم باید در این هفته های اخیر دو تا از بازیهایی که مساوی کردیم را می بردیم پس ما کار را کمی برای خودمان سخت کردیم اما به هر حال اینکه بازی آخر را بردیم خیلی لذت بخش است."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۶
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰