loading
در حال بررسی درخواست شما
سومی در این شرایط دستاورد بزرگی است
سومی در این شرایط دستاورد بزرگی است

سومی در این شرایط دستاورد بزرگی است


تیم آرسن ونگر با پیروزی 3-2 مقابل وست برومویچ با صعود مستقیم به لیگ قهرمانان فصل آینده در این رقابت ها بازی خواهد کرد.

آرسنال 4 شکست از 7 مسابقه ابتدایی خود در لیگ برتر کسب کرد و شزنی میگوید با توحه به آن شرایط در نهایت این یک فصل موفق بوده است.

" این ارزشمند است. پیش از این گفتم فکر نمیکردم مردم معتقد باشند که با بتوانیم سوم شویم، اگرچه پیش از شروع فصل این فکر را نمیکردم، با توجه به شرایط و شروع ابتدایی فصل فکر میکنم آن را به دست آوردیم و به خاطرش بسیار خوشحال هستیم.

" شما میخواهید عناوین را برنده شوید، بله ما بسیار خوشحالیم که موفق شدیم با مدیریت کار را در مکان سوم تمام کنیم اما زمانی که برای این باشگاه بازی میکنید میخواهید افتخارات و عناوین را به دست آوردید و ما در این فصل موفق به انجام این کار نشدیم بنابراین ناامیدکننده است.

" اما پیش از این یک خرید انجام داده ایم و امیدوارم با یک یا دو خرید بیشتر، فصل آینده برای به دست آوردن جام رقابت کنیم."

کیرون گیبس در دقایق پایانی دیدار آخر با تکل خود مانع از فروپاشی دروازه آرسنال شد تا این تیم به سه امتیاز مسابقه که نیاز داشت دست یابد و شزنی از دخالت موثر بازیکن تعویضی آرسنال خوشحال است.

شزنی به شوخی میگوید " راستش را بخواهید من آن توپ را دفع میکردم! آن یک صحنه شگفت انگیز بود، یکی از لحظاتی که به خاطر آن بازی را برنده میشوید.

" او زمانی که وارد میدان شد به طور آشکار بسیار خوب ظاهر شد، ما تلاش کردیم پس از زدن گل سوم در نیمه دوم بیشتر به کارهای دفاعی بپردازیم. در 20 دقیقه پایانی مسابقه ما واقعا خوب دفاع کردیم اما فکر میکنم آن یکی از چالش های مسابقه بود که به پایان رسید.باید به خاطر آن اعتبار زیادی به کیرون بدهید. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰