loading
در حال بررسی درخواست شما
میخواهم در زمین موفق باشم
میخواهم در زمین موفق باشم

میخواهم در زمین موفق باشم

این بازیکن تیم ملی آلمان تمام دوران حرفه ایش را در آلمان و در دو تیم کلن و بایرن مونیخ گذرانده است اما او تابستان امسال به آرسنال ملحق خواهد شد.

این بازیکن 26 ساله می پذیرد که برای انطباق با محیط جدید با چالشهایی روبرو است ،اما میگوید او هیچ شک و تردیدی در مورد تواناییهایش برای انجام این کار ندارد.
پودولسکی به آرسنال پلیر میگوید:"کسب پیروزی در لیگ برتر که به خوبی متعادل است آسان نیست،مطمئنا همه 6 تیم برتر این لیگ بسیار قوی هستند و این دشوار است.
اما من به این تیم پیوستم تا با پیروزی به جامها و عناوین دست پیدا کنم،این هدف من است.من از این مطمئنم و می خواهم بهترین بازیهای خود را انجام دهم و با آرسنال به موفقیت برسم."

"در انگلستان سرعت بازی بالا است و گلهای زیادی به ثمر میرسد و مبارزه سختی وجود دارد.من از این سبک بازی لذت میبرم.بنابراین از این نقطه نظر فکر میکنم نسبتا سریع با این لیگ منطبق شوم.من بازیکنی هستم که با سبکی مشابه با این بازی میکنم."

در حالیکه پودولسکی به اینکه تفاوت زیادی بین فوتبال آلمان و انگلیس وجود دارد،معتقد نیست،او نمی تواند برای شروع دوران حرفه ایش در این تیم صبر کند.

"در سالهای اخیر بوندسلیگا مقدار زیادی جذابتر شده است،آنها دیگر از قرار گرفتن در بالاترین سطح خیلی دور نیستند.
اما از نظر من انگلیس هنوز قویترین و جذابترین لیگ را دارد.در لیگ برتر استادیومهای بسیار خوبی وجود دارد.و در کل باشگاهها قدرتمند هستند.ومن مطمئن هستم می خواهم در بعضی از این بازیهای هیجان انگیز حضور داشته باشم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۷
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰