loading
در حال بررسی درخواست شما
این تیم جوان و با استعداد است
این تیم جوان و با استعداد است

این تیم جوان و با استعداد است


امیدهای آرسنال برای قرار گرفتن بین چهار تیم نخست جدول پس از شروع ضعیف در این فصل کم رنگ شد اما هفت پیروزی متوالی از ماه فوریه به این تیم کمک کرد تا به طور مستقیم به لیگ قهرمانان در فصل آینده صعود کند.

با جذب لوکاس پودولسکی و بازگشت جک ویلشر از مصدومیت، ژروینیو از یک آینده درخشان مطمئن است.

" آرسنال میتواند در فصل بعد به موفقیت های زیادی دست یابد. این یک تیم بزرگ با تعداد زیادی از بازیکنان جوان و با استعداد است.هنگامی که در شرایط دشوار هستید همواره مورد انتقاد قرار میگیرد اما من معتقدم فصل آینده میتوانیم یک یا دو جام کسب کنیم.

" خوشحالم که میبینم امروز باشگاه در چه جایی است زیرا در شروع فصل شرایط دشوار بود.من با رفتن در میان شرایط دشوار چیزهای بسیاری یاد گرفتم زیرا پیوستن به یک باشگاه زمانی که مشکلاتی دارد آسان نیست.

" من هرگز پشیمان نیستم. تنها چیزی که انجام میدهم ادامه دادن مبارزه برای بازگرداندن تیم به صدر است.تنها کاری که انجام میدهم سخت کوشی است، بدون هیچ کار اضافه ای. شما باید به مبارزه ادامه دهید و هرگز از آن دست نکشید زیرا زمان های سخت گذرا هستند. باید قوی بمانید، اعتقاد خود را حفظ کنید و همیشه باور داشته باشید که بهترین هستید."

ژروینیو پس از انتقال از باشگاه لیل در تابستان به طور منظم در ترکیب حضور داشته و معتقد است یک سال بازی در انگلستان سطح بازی او را بالا برده است.

" میتوانم هر روز، هر هفته و هر ماه تکامل در زندگی حرفه ای خود را ببینم.من بهترین نمایشم را ارائه میدهم تا در سطح بالایی باقی بمانم و به پیشرفت کردن ادامه دهم.حتی زمانی که در میان شرایط دشوار قرار میگرم هنوز هم باور دارم بهترین هستم.من هرگز اجازه نمیدهم شک و تردید وارد ذهنم شود.

" از این فصل درس های خوبی گرفتم و فصل آینده کارهای بیشتری وجود خواهد داشت.ما فصل آینده میرویم تا آن را انجام دهیم و در نهایت یک جام در پایان فصل کسب کنیم.

" من همیشه میخواستم برای آرسنال بازی کنم و هرگز به این فکر نمیکردم میخواهم به تیمی بپیوندم که بسیار جوان است.دوستانی در اینجا داشتم که در انگلستان برای چلسی بازی میکنند و امانوئل ابوئه نیز برای آرسنال، بنابراین از این فرصت استفاده میکردم و زمانی که در لیل بودم برای دیدن بعضی از بازی ها به اینجا می آمدم.آمدن به باشگاهی که همیشه میخواستم برای آن بازی کنم بسیار خوشایند است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰