loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: احتیاجی به خرج کردن نیست!!!
ونگر: احتیاجی به خرج کردن نیست!!!

ونگر: احتیاجی به خرج کردن نیست!!!

باشگاه آرسنال دیروز اعلام کرد که سال گذشته سودی معادل£35.2million به دست آمده که این رقم جدا از پول فروش امانوئل آدبایور و حبیب توره به من سیتی است.
خبرها حاکی از آن است که باشگاه مایل است پولی معادل £50million را برای خرید بازیکنان جدید اختصاص دهد.
ولی با این وجود آرسن ونگر اعلام کرده نیازی به خرج کردن ندارد و از ترکیب کنونی تیمش راضی است.
"پول برای خرید بازیکنان وجود دارد، ولی در حال حاظر از ترکیبی که در اختیار دارم خوشحالم.
"من سیاستی مبنی بر خرج نکردن پول ندارم. ولی من پول خرج نخواهم کرد چون اکنون نصری و والکات خارج از ترکیب هستند و بازخواهند گشت.
"مردم از من میخواهند مهاجم جدیدی را به تیم اضافه کنم، ولی کجا باید آنها را قرار دهم؟ من نمیدانم. آن وقت مجبورم بازیکنانی که دارم و در کلاس جهانی بازی میکنند را از دست بدهم.
"اگر تا ماه دسامبر به این نتیجه برسم که نیاز به خرید بازیکن داریم این کار را خواهم کرد. پیروزی و موفقیت در زمین مهمترین مسئله است ولی اگر شما ثبات مالی مناسب نداشته باشید این هدف به وقوع نخواهد پیوست.
"پول برای خرج کردن وجود دارد و مردم مرا سرزنش میکنند که پولها را از دست میدهم. این یک مسئله شخصی نیست. ترکیبی که در اختیار دارم به اندازه کافی برای رقابت قدرتمند هست.
"به دو بازیکنی که این اواخر به تیم اضافه شده اند نگاه کنید. آرشاوین و ورمالن. ما برای این خریدها خرج کردیم. آیا وقتی ورمالن را خریدیم، او نام بزرگی بود؟ مطمئنا خیر، چون هیچکس او را نمیشناخت.
"زمانی که به گذشته و جاهایی که کار کرده ام نگاه میکنم، پس از رفتن من از آنجا، آنها موجودی مالی خوبی داشته اند.
"ولی زمانی که به باشگاه های که امروز فعالیت میکنند نگاه میکنم به این نتیجه میرسم که منطقی نیست که شما بی تفاوت خرج میکنید در حالی که باشگاه در وضعیت مالی مناسبی نیست و آینده باشگاه را در نظر نمیگیرید.
ونگر همچنین معتقد است که باشگاه 13 سال پیش ریسک بزرگی را برای آوردن وی انجام داده است و اکنون او تبدیل به طولانی مدت ترین مربی حاضر باشگاه شده است.
"بله آن یک ریسک بزرگ بود. با نگاه به گذشته به این نتیجه میرسم که آن بزرگترین سورپرایز برای من بود.
"چون در آن زمان کاری که آرسنال انجام داد کمی خارج از منطق بود. بدون منطق چون من معروف نبودم، انگلیسی نبودم و سابقه درخشانی هم نداشتم.
"نمیتوانم باور کنم که این کار را تنها در آرسنال میتوانستم انجام دهم ولی باور دارم که در آرسنال به خوبی از من حمایت شد. و این فاکتور مهمی برای موفقیت است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : other media
بازدید: ۲۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰