loading
در حال بررسی درخواست شما
رابین باید به وفاداری آرسنال پاسخ دهد
رابین باید به وفاداری آرسنال پاسخ دهد

رابین باید به وفاداری آرسنال پاسخ دهد

تنها یک فصل از قرارداد ونپرسی باقی مانده است و تیمهای زیادی به دنبال این مهاجم هلندی آرسنال هستند.

وودکاک به سایت گل میگوید:"من مطمئنم اگر او بخواهد آرسنال را ترک کند تعداد زیادی از باشگاهها هستند که او را میخواهند.من فکر میکنم یک نفر با رفتن به جای دیگر میتواند تصمیم اشتباه تری بگیرد."

"مشکل این نیست که او فوتبال انگلیس را ترک کند.اگر منچستر سیتی بیاید و او را بخواهد آنوقت ما درباره وفاداری به تیم صحبت خواهیم کرد."
"بسیاری وقتها مردم فکر میکنند چمن در جایی دیگر سبزتر است و آنها به آنجا میروند و هنگامی که جستجو میکنند میبینند آنچیزی که فکر میکردند آنجا نیست،بنابراین برای رابین مسائل زیادی وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهد."

"اجازه دهید صادقانه صحبت کنیم،آرسنال به او کاملا وفادار بوده است.رابین در طول چند سال اخیر یک و یا دو آسیب دیدگی بد داشته است،و جالب است ببینیم او درگذشته چند بازی برای آرسنال انجام داده است و چند گل زده است.
لازم نیست شما همه چیز را در یک فصل ببینید،نمای بزرگتری وجود دارد که شما باید آن را ببینید."

رابین ونپرسی با زدن 37 گل به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انتخاب شده است،اما این برای بدست آوردن جام برای آرسنال کافی نبوده است،وودکاک معتقد است رابین باید در آرسنال بماند زیرا این باشگاه بسیار با ثبات بوده است.

"آرسنال همراه با یونایتد یکی از دو باشگاه با ثبات در لیگ برتر است.شما برای درک این موضوع تنها ببینید مربیان این دو باشگاه چگونه در طی سالهای طولانی هنوز در این باشگاهها هستند.
شما باید از جنبه های دیگر نیز به این موضوع نگاه کنید.من مطمئن هستم رابین نیز این کار را انجام میدهد.این تنها نمی تواند در مورد پول باشد.
من میدانم بازیکنان زیادی هستند که اگر پول بیشتری به آنها بدهید میروند،زیرا انها فقط پول را میخواهند.
ولی من اینطور فکر میکنم که بازیکنان بزرگ نگرشی دارند که بیشتر در مورد بازی و جایی که بازی میکنند است و سپس پول و قراردادی که امضا خواهند کرد."

"من فکر میکنم آرسنال در موقعیت خوبی است و فکر میکنم رابین میداند آرسنال چه چیزی به او ارائه میدهد."

"اگر ما از طریق سنت به فوتبال مدرن برگردیم،آنها یک باشگاه باثبات خوب هستند که تاکنون بازیکنان بزرگی در طول سالها داشته اند.
تنها چیزی که در چند سال گذشته فاقد آن بوده اند بدست آوردن جام بوده است اما آنها بیش از حد از انجام آن دور نیستند."

"این نکته ویژه ای است وقتی که به نظرمیرسد رابین مصدومیتی نداشته است و نگران این موضوع نیست و او فصل بسیار خوبی پشت سر گذاشته است بنابراین من امیدوارم این نقطه شروعی برای تعداد فصل های بسیار عالی با آرسنال برای او باشد."

وودکاک معتقد است برنده شدن جام و نه پول در ترسیم آینده ونپرسی نقش خواهد داشت.

"همیشه مهم است که بازیکنان خوبتان را در باشگاه حفظ کنید و صادقانه بگویم اگر به باشگاه های بزرگ و اعضای گروه جی-۱۴ نگاه کنید٬ آن ۱۴ باشگاه همواره به دنبال کسب جام هستند و این کاری است که هر بازیکن بزرگی میخواهد انجام دهد."

"او میخواهد در باشگاه بزرگی باشد٬ میخواهد قرارداد بسیار خوبی داشته باشد و میخواهد تا پیش از پایان دوران فوتبالش جام برنده شود. بنابراین تنها تعدادی باشگاه وجود دارند که که میتوانید در آنجا به خواسته تان برسید. آیا آرسنال در این لیست قرار دارد؟ آیا آنها روی کاغذ مدعی هستند؟‌ این سوال اول است و سوال دوم این است که بازیکن از خود میپرسد کجا میخواهم به فوتبالم ادامه دهم؟ "

"زمانی که شما در مورد بازیکنانی مانند رابین ونپرسی و یا بازیکنانی که در بالاترین سطح لیگ برتر بازی میکنند صحبت میکنید٬ پول اولویت آنها نیست. آنها اگر تصمیم درستی بگیرند از نظر مالی نیز تامین خواهند بود بنابراین صحبت بر سر چند میلیون پوند بیشتر نیست."

"صحبت بر سر چیزهای مهمتری است٬ صحبت بر سر شخصیت یک باشگاه٬ صحبت بر سر اینکه کجا میخواهم زندگی کنم٬ صحبت بر سر تاریخ باشگاه و صحبت بر سر ثبات باشگاه است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۳۰
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۰۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰