loading
در حال بررسی درخواست شما
می دانیم راه زیادی باقی مانده است!
می دانیم راه زیادی باقی مانده است!

می دانیم راه زیادی باقی مانده است!


در مورد اهمیت بازگشت سس فابرگاس

اگر بازی رانگاه کنید، گفتن اینکه چقدر مهم است سخت است ولی مجبور نیستید که توضیح دهید که اهمیت دارد!

در مورد اینکه در حال حاضر هافبکی به خوبی او در لیگ جزیره وجود دارد

من همه ی بازی ها را ندیده ام ولی چیزی که بسیار جالب است این است که سس قوی و قوی تر می شود و مانند همه ی تیم، در زمین شخصیت بیشتری دارد. او امسال 23 ساله خواهد شد بنابراین تازه در حال شروع کردن است.

در مورد اینکه آمادگی فابرگاس کلید آرسنال برای رسیدن به قهرمانی است

در 48 ساعت گذشته رمسی و نصری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و از این پس وارد دوره ای می شویم که تک تک بازی ها بسیار بسیار مهم می شوند. برایمان بسیار مهم است که بازیکن دیگری را از دست ندهیم مخصوصا فابرگاس. زیرا او تازه برگشته است. دوران نبود او را هم با موفقیت سپری کرده ایم ولی در دوره ی پیش رو، بازی های بسیار بزرگی داریم که برایمان مهم است که او را در اختیار داشته باشیم.

در مورد عملکرد تیمش

انتظار یک بولتون کاملا متحد را داشتیم و نا امید هم نشدیم. آنها از همه چیزشان مایه گذاشتند و با توپ های بلند ما را تحت فشار قرار دادند. سعی کردیم توپ را روی زمین بیاوریم و بازی کنیم و گاهی اوقات خوب جواب داد. در نیمه ی دوم کمی سطحمان پایین آمد و این زمانی بود که آنها 20 دقیقه فرصت داشتند و خطرناک ظاهر شدند. معتقدم چمن ورزشگاه برای بازی ما مناسب نبود به همین خاطر پاس هایمان همیشه خوب نبودند. برایمان مهم بود که با اختلاف 1 گل وارد 15 دقیقه ی پایانی نشویم. گل دوم بازی را تمام کرد.

در مورد عملکرد داور

احساس کردم که داور بازی را خیلی خوب آرام نگه داشت زیرا چند صحنه وجود داشت که با حضونت همراه بود و او زود کارت قرمز را نشان نداد و همین بازی را آرام نگه داشت.

در مور جو ورزشگاه ریباک

هم برای بولتون و هم برای آرسنال بسیار مثبت بود. هواداران خارج از خانه ما فوق العاده اند.

در مورد داشتن شانس رفتن به صدر پس از بازی بعدی

انگیزه ی ما 100% خواهد بود. می دانیم که در موقعیت کاملا جالبی هستیم که هیچکسی انتظارش را از ما نداشت. اعتقاد لازم را داریم و واقعا می خواهیم تلاشمان را بکنیم. امروز دیدید که بولتون کار را برای ما سخت کرد به همین خاطر باید کاملا متمرکز باشیم.

در مورد مصدومیت نصری

چیزی است که به آن می گویم مصدومیت 21 روزه! یک مشکل همسترینگ واضح!!

در مورد اینکه رمسی چه مدتی بیرون خواهد بود

به اندازه ی نصری ولی مشکل او همسترینگ نیست،کشاله ی ران است.احتمال کمی وجود دارد که دنیلسون و والکات را برای چهارشنبه و شاید بنتنر را در 10 روز آینده در اختیار داشته باشیم.

در مورد اینکه اگر آرسنال به صدر برود، برای بازیکنان آرسنال چه مفهومی خواهد داشت

می دانیم که راه زیادی باقی مانده است. ما باشگاه بزرگی هستیم و وقتی که باشگاه بزرگی باشید،سخت ترین چیز این است که اتفاقی مانند سال پیش بیوفتد. وقتی که در اکتبر می دانید که برای قهرمانی مبارزه نمی کنید. هم اکنون این شانس را داریم پس بیاید تلاشمان را بکنیم.

در مورد کریگ ایستموند

او نشان داده است که کیفیت لازم برای بازیکن ما بودن را دارد ولی در بعضی صحنه ها آماده نیست. در مجموع چیزهای جالبی نشان داده است. در نیمه دوم کمی خسته شد و توپ هایی را از دست داد که نمی خواهید از دست بدهید ولی در کل عملکرد جالبی بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۲۸
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰