loading
در حال بررسی درخواست شما
تاکتیکی، فیزیکی و دشوار
تاکتیکی، فیزیکی و دشوار

تاکتیکی، فیزیکی و دشوار


مهاجم جوان و کاستاریکایی توپچی ها که یکی از خریدهای تابستان گذشته بود به علت عدم صدور مجوز کار فصل گذشته را به طور قرضی برای لورین در فرانسه بازی کرد و موفق به زدن چهار گل شد.

کمپل 19 ساله که در ماه جولای و در تمرینات پیش فصل همراه تیم خواهد بود در مورد دوران قرضی اش در فرانسه می گوید:

"برای من سخت بود چون می خواستم این فصل در آرسنال بازی کنم، اما این هم یک تجربه جدید برای من بود اما مساله این بود که باید فوتبال اروپایی را یاد می گرفتم و بعد به آرسنال باز می گشتم.

آمدن به لورین برای من خیلی خوب بود، اینکه به اینجا بیایم و فوتبال بسیار رقابتی فرانسه را تجربه کنم تجربه جدیدی برای من بود، در اینجا چیزهای زیادی یاد گرفتم.

درست قبل از بازی چهارم فصل به اینجا آمدم و آنها به خوبی از من استقبال کردند، آنها به من کمک کردند تا به سرعت در تیم جا بیفتم و توانستم به تیم کمک کنم، سبک بازی لورین مشابه آرسنال است و این تجربه به من در آینده کمک خواهد کرد.

فوتبال در فرانسه بسیار تاکتیکی، دشوار و فیزیکی است، تجربه ای عالی برای من بود و من چیزهای زیادی در اینجا آموختم و امیدوارم این تجربیات در آینده به من کمک کند.

از اینکه برای سقوط نکردن می جنگیدیم چیزهای زیادی یاد گرفتم، توانایی ذهنی و اینکه باید به عنوان یک تیم از سقوط جلوگیری می کردیم، دوران سختی بود و برای بازیکنی مثل من که در آغاز دوره بازی اش است تجربه ای بزرگ بود."

کمپل در سطح ملی هم درخشیده و پس از درخشش در رقابتهای زیر 20 سال کونکاکاف موفق شد به تیم ملی بزرگسالان کشورش هم راه پیدا کند.

او می داند که باید برای به دست آوردن فرصت در فصل آینده صبور باشد اما می گوید دوران قرضی اش در لورین به آینده او در آرسنال کمک زیادی می کند.

"من جوان هستم و برای لورین بازیهای زیادی انجام داده ام، چند گل زده ام و اولین بازیکن کاستاریکایی شدم که در دسته اول فرانسه بازی کرده و همچنین اولین بازیکنی که در لیگ فرانسه گل زده است.

فلسفه فوتبالی لورین و آرسنال مشابه است، شیوه تمرینات و سبک بازی کردن آنها مشابه آرسنال است، این مساله باعث می شود آرسنال راحت تر بازیکنانش را به لورین قرض بدهد چون آنها در اینجا همان چیزی را یاد می گیرند که در آرسنال هم یاد می گیرند.

ژیلس سونو به من گفت وقتی به عنوان بازیکن قرضی به تیمی می روی کار سختی داری چون می دانی قرار نیست در همه بازیهای فصل جاری و حتی فصل بعد بازی کنی، این کار را برای نگه داشتن جایگاه در تیم سخت می کند، ما باید تمام تلاشمان را بکنیم تا بتوانیم بازیهای بیشتری انجام دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰