loading
در حال بررسی درخواست شما
بازیابی اعتماد به نفس فریمپونگ
بازیابی اعتماد به نفس فریمپونگ

بازیابی اعتماد به نفس فریمپونگ


امانوئل فریمپونگ مطمئن است پس از بازگشت از مصدومیت همان بازیکنی خواهد بود که برای اولین بار از مصدومیت لیگامنت زانو بازگشته بود.

فریمپونگ در ماه فوریه زمانی که به طور قرضی در ولوز بازی میکرد دچار یک مصدومیت صلیبی از ناحیه لیگامنت زانو شد و باعث شد برای چند ماه از میادین دور باشد.

این بازیکن 20 ساله در تابستان 2010 نیز دچار یک مصدومیت صلیبی دیگر از ناحیه زانو شده بود و به مدت 9 ماه به دور از میادین بود.

ترس بیشتری در مورد دوران نقاهت طولانی مدت فریمپونگ بعد از دو مصدومیت مشابه و خطرناک از ناحیه زانو وجود دارد اما این بازیکن مصمم است تا نشان دهد میتواند از این مانع مصدومیت عبور کند و خود را بازیابی کند.

" زمانی که دچار اولین مصدومیت از ناحیه زانو شدم پیش از دوباره بازی کردن مردم به من میگفتند به دست آوردن آمادگی برای بازی در این سطح طول خواهد کشید و من با آرسنال به میادین بازگشتم و فکر میکنم به همه نشان دادم که همان بازیکن هستم و امیدوارم در این زمان به میادین بازگردم و باز هم به همه نشان دهم که همان بازیکن هستم."

فریمپونگ معتقد است مصدومیت زانویش مانند اولین مصدومیت او جدی نیست و اذعان میکند مانند جک ویلشر و باکاری سانیا روحیه اش را حفظ میکند و همچنین مانند آن ها برای بهبودی مبارزه میکند.

" این به عنوان مصدومیت مشابه دیگر، جدی نیست اما امیدوارم بتوانم کاری های تمرینی را انجام دهم و به زمین مسابقه برگردم و دوباره بازی کردن را آغاز کنم.

" این بد است که مصدوم هستم اما من با جک ویلشر تمرین میکنم ، او بسیار شوخ است و همچنین باکاری سانیا را نیز در کنار خود داریم بنابراین من گروه بزرگی دارم و این باعث میشود همه چیز برایم سریع تر پیش رود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : skysports.com
بازدید: ۱,۳۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰