loading
در حال بررسی درخواست شما
پروژه پاکسازی!
پروژه پاکسازی!

پروژه پاکسازی!


دیروز سایت رسمی باشگاه اسامی هفت بازیکن مازاد را اعلام کرد که از این هفت نفر فقط آلمونیا عضو تیم اصلی بود، با این حال همچنان بازیکنان دیگری هستند که به احتمال زیاد از تیم جدا خواهند شد تا میزان دستمزدهای پرداختی سالانه باشگاه 23 میلیون پوند کاهش پیدا کند!

اخبار و شایعاتی در مورد دیگر بازیکنان منتشر شده که آنها را بررسی می کنیم.

نیکلاس بنتنر مهاجم دانمارکی آرسنال که فصل گذشته را به صورت قرضی در ساندرلند سپری کرد مورد توجه تیم بورسیا دورتموند قهرمان آلمان قرار گرفته است.

دو تیم آرسنال و زنیت هم در مورد دائمی کردن قرضی آندری آرشاوین در حال مذاکره می باشند، آرشاوین از ماه ژانویه به صورت قرضی برای تیم زادگاهش بازی می کند.

کارلوس ولا مهاجم مکزیکی آرسنال هم که فصل گذشته را به عنوان بازیکن قرضی برای رئال سوسیداد به میدان رفت مورد توجه تیم اسپانیول قرار گرفته است.

بولتون هم علاقه مند است تا باز هم ریو میایچی وینگر نوجوان ژاپنی آرسنال را به صورت قرضی در اختیار داشته باشد.

یک سال از قرارداد سباستین اسکیلاچی مدافع فرانسوی توپچی ها باقی مانده ولی گفته می شود باشگاه مذاکراتی با وی انجام داده و تصمیم به قطع همکاری گرفته شده است.

مانوئل آلمونیا به عنوان بازیکن آزاد اعلام شده و لوکاژ فابیانسکی هم خواستار جدایی از تیم است، هر دوی این بازیکنان مورد توجه تیم وستهم هستند.

باشگاه چلسی هم آماده دریافت پیشنهاد از سوی آرسنال برای خرید یوسی بنایون است، این بازیکن 32 ساله در 25 حضورش برای آرسنال موفق به زدن 6 گل شد و عملکرد نسبتاً خوبی از خود به جای گذاشت، گفته می شود مبلغ درخواستی چلسی برای این بازیکن فقط 1 میلیون پوند است!

با این حال آرسن ونگر همچنان تصمیمی مبنی بر دائمی کردن قرارداد وی نگرفته است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Daily Mail
بازدید: ۲,۰۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰