loading
در حال بررسی درخواست شما
هشدار سسک به سایر رقبا
هشدار سسک به سایر رقبا

هشدار سسک به سایر رقبا



سیزده گل و پانزده پاس گل،عملکردی بسیار درخشان برای کاپیتان.به ثمر رساندن دو گل مقابل ویلا سپس به دلیل مصدومیت مدتی بازی نمی کند و درست بعد از بازگشتش پایه گزار بردی می شود که می تواند آرسنال را شب چهارشنبه به صدر جدول برساند.
سسک درباره بازی دیشب و اهمیت پیروزی در آن گفت:
"این همه آن چیزی بود که به خاطرش بازی کردیم.بسیار مهم بود که برای ماندن در کورس قهرمانی برنده این دیدار باشیم".
سسک فابرگاس با درخشش خود زمینه اولین باخت مربی جدید بولتون،اون کویل را بخوبی فراهم کرد.چه بسا با تکرار این عملکرد در بازی چهارشنبه شب،علاوه بر اینکه بتواند به رساندن آرسنال به صدر جدول کمک کند،دومین باخت پیاپی به آرسنال را در کارنامه اون کویل ثبت کند.
سسک در ادامه گفت:
"بسیار برای ما اهمیت دارد که به خاطر ماندن در کورس قهرمانی،بتوانیم در بازی چهارشنبه نیز پیروز میدان باشیم،اما ما برای تمام تیم های لیگ احترام قائلیم،تیم هایی که می توانند مقابل هر تیمی برنده باشند".
سسک همچنین درباره گلزنی های اخیرش نیز گفت:
"شاید گل زدن بیشتر فقط به شانس بستگی داشته باشد،زیرا زمانی که من جوان تر بودم،فرصت های زیادی برای گلزنی بدست می آوردم ولی توپ وارد دروازه نمی شد.
اما در این فصل گل های زیادی تا اینجا به ثمر رسانده ام و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.چندین سال مقابل دروازه تمرین کردم و حالا احساس می کنم قویترم و آن تمرینات طی چند سال اخیر خیلی به من کمک کرده اند".
گفتنی است در بازی دیشب مقابل بولتون،سسک فابرگاس به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد،بطوریکه اون کویل هم نتوانست در مصاحبه بعد از بازی خود،از سسک با عنوان بازیکنی که،بهتر ازاو کسی نیست،یاد نکند.

 
  

لینک هایبوری در این پست فعال شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۲۸
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : thesun.co.uk
بازدید: ۸۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰