loading
در حال بررسی درخواست شما
از مسئولیتی که دارم لذت میبرم
از مسئولیتی که دارم لذت میبرم

از مسئولیتی که دارم لذت میبرم


تابستان گذشته٬ توماس ورمالن پس از سپری کردن دوران مصدومیتش در فصل ۲۰۱۰/۱۱ به عنوان کاپیتان دوم آرسنال برگزیده شد و میگوید از نقشی که بر عهده دارد لذت میبرد.

"زمانی که رئیس مرا به عنوان کاپیتان دوم برگزید٬ این موضوع باعث افتخار من شد. از اینکه کاپیتان دوم تیم بزرگی مانند آرسنال هستم خوشحالم.
"من همچنین برای کمک به کاپیتان در ایفای نقشش نیز احساس مسئولیت میکنم٬ و البته این بدین معنی است که باشگاه و رئیس اعتماد زیادی به شما دارند."

ورمالن معتقد است ارتباط قوی میان تیم در بیرون از زمین نیز بسیار مهم است - ولی هیچکس نباید از اینکه به هم تیمیش بگوید نظرش در مورد او چیست بترسد.

"اگر شرایط در بیرون از زمین خوب است بنابراین فکر میکنم شما همین شرایط را درون زمین نیز خواهید داشت. بسیار مهم است که جو خوبی در رختکن داشته باشید و بازیکنان همیشه از اینکه به باشگاه می آیند خوشحال باشند و با یکدیگر ارتباط خوبی داشته باشند.
"این بدین معنی است که شما به سختی برای هم تیمیتان تلاش میکنید زیرا ارتباط خوبی با هم برقرار کرده اید.
"میدانم که هلندی ها دوست دارند که رو راست باشند و به طرف مقابل بگویند که در موردشان چه فکر ی دارند و این مهم است.
"اگر شما بتوانید به هم تیمیتان بگویید که چه چیزی اشتباه است و آنها نیز بپذیرند٬ این یعنی اینکه اتفاقات خوبی در درون تیم در حال رخ دادن است. اگر طرف مقابل آن حرف را نپذیرد بد است. اینکه به بازیکنان دیگر بگویید چه تفکری دارید بسیار مهم است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰