loading
در حال بررسی درخواست شما
من میتوانم چیزهای زیادی به آرسنال ارائه بدهم
من میتوانم چیزهای زیادی به آرسنال ارائه بدهم

من میتوانم چیزهای زیادی به آرسنال ارائه بدهم


جوئل کمپل آماده است که فصل آینده به ترکیب تیم اصلی آرسنال برسد و کاملا باور دارد آنچه را که برای انجام آن لازم است در اختیار دارد.

این بازیکن ملی پوش کاستاریکایی آگوست سال گذشته از باشگاه دیپورتیوو ساپریسا به آرسنال پیوست اما این فصل را به طور قرضی در تیم لورین فرانسه سپری کرد.

کمپل نیز همان راهی را رفته است که پیش از آن فرانسیس کوکلین با یک فصل حضور خود به صورت قرضی در این باشگاه فرانسوی طی کرد و اکنون این بازیکن 19 ساله میخواهد به هافبک آرسنال در ورزشگاه امارات بپیوندد.

" چیزی که من به آن امیدوارم، بازی برای آرسنال در فصل آینده است.فکر میکنم من توانایی انجام این کار را دارم.از هر جهت در مورد توانایی ام برای رفتن به آرسنال و بازی کردن اطمینان دارم.

" من یاد گرفته ام که چطور با دیگر افراد کشورهای مختلف زندگی کنم، اینجا در زندگی خارج از فوتبال، در مورد تمرین و دشواری بازی های در لیگ1 یاد گرفته ام.

" همه این ها به من کمک کرد تا چیزهایی یاد بگیرم بنابراین میتوانم فوتبال حرفه ای خود را با آرسنال ادامه دهم و امیدوارم این امر محقق شود."

کمپل اطمینان دارد تمام ویژگی های اولیه را برای موفقیت در آرسنال دارد.

" فکر میکنم بتوانم چیزهای زیادی را به خط حمله آرسنال اضافه کنم، من میتوانم در امر گلزنی و گل سازی شرکت کنم.میخواهم مردم آنچه را که میتوانم انجام دهم ببینند.من همیشه بلند پرواز هستم بنابراین میخواهم در صورت امکان به آرسنال بروم و بازی های زیادی انجام دهم.

" من باید آنچه را دارم نشان دهم، به سختی تمرین کنم و به توانایی هایم ایمان داشته باشم، هرگز به آن ها شک نداشته باشم و به پیشرفتم ادامه دهم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰