loading
در حال بررسی درخواست شما
رویایی که به حقیقت پیوست
رویایی که به حقیقت پیوست

رویایی که به حقیقت پیوست


ونپرسی در حالی که رقیبانی مثل داوید سیلوا، جو هارت و وین رونی داشت موفق شد عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره را از آن خود کند و این افتخار را باور نکردنی می خواند.

او در سال 2004 و در حالی که تنها 20 سال سن داشت با مبلغ حدود 3 میلیون پوند به آرسنال پیوست ، او می گوید به قدری از پیشنهاد آرسنال هیجان زده شده بود که پیشنهاد رود گولیت مبنی بر ماندنش در فاینورد را رد کرد و حالا او موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر شده است.

رابین پس از دریافت جایزه در مصاحبه ای گفت:

" باور نکردنی است، در این جایگاه بودن رویای بزرگی بود.

هشت سال پیش از هلند به اینجا آمدم، رود گولیت با تماسی تلفنی از من می خواست در فاینورد بمانم چون او مربی بعدی فاینورد بود، ولی من به آرسنال پیوستم و یکی از رویاهایم به حقیقت پیوست، حالا اینکه به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب شوم باور نکردنی است."

رابین در زمانی به آرسنال پیوست که دیوید دین مدیر اجرایی تیم بود، دیوید دین هم دیشب در مراسم انتخاب بهترین بازیکن لیگ حضور داشت و در مصاحبه ای در مورد رابین گفت:

"در آن زمان باشگاه های زیاد دیگری خواهان رابین بودند و ما خوش شانس بودیم که توانستیم او را به خدمت بگیریم، از این بابت خوشحال بودم و او هم این را با گلزنی هایش برای باشگاه ثابت کرده است.

او با غیرت بازی می کند، با قلبش بازی می کند و شما می توانید این را در طرز صحبت کردنش ببینید، او پسری فروتن و افتاده است.

او کار بزرگی در باشگاه انجام داده و واقعیت امر این است که در تمام این دوران سخت در باشگاه بوده است در حالی که چند بار شانس این را داشت که به تیم دیگری برود، این نشان دهنده شخصیت رابین است."

وقتی از دین در مورد آینده رابین در آرسنال پرسیده شد او جواب داد:

"امیدوارم بماند چون او بازیکن مهمی برای تیم است و این روزها نمی توانید بازیکنی پیدا کنید که بتواند 30 گل در یک فصل بزند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Sky Sports
بازدید: ۸۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰