loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال هنوز جزء گزینه ها است
آرسنال هنوز جزء گزینه ها است

آرسنال هنوز جزء گزینه ها است

در اوایل هفته دانیل لوی رییس تاتنهام برای انجام مذاکرات به آمستردام رفت و گفته میشد آنها به توافق نهایی رسیده اند.
با این حال پس از اینکه تاتنهام از صعود به رقابتهای لیگ قهرمانان باز ماند،این مدافع تیم ملی بلژیک معتقد است این دو باشگاه نمی توانند از نظر مالی به توافق برسند زیرا آژاکس خواستار 15 میلیون یورو شده است.

ورتونگن در مصاحبه با دیلی استار میگوید:"من بارها گفته ام که انتخاب اول من تاتنهام است،اما در این مذاکرات پیشرفتی وجود نداشته است.آنها باشگاهشان را به من نشان دادند و من با تمام بازیکنان کلیدی آنها دیدار کردم و همینطور روز دوشنبه من با رییس تاتنهام نیز دیداری داشتم."

"اما آرسنال نیز مرا میخواهد.آنها به عنوان یک گزینه باقی می مانند اگر تاتنهام نتواند این انتقال را انجام دهد.زیرا آژاکس برای انتقال من 15 میلیون یورو می خواهد.این برای بازیکنی که یکسال از قراردادش باقی مانده بسیار زیاد است.
من مطمئنم تاتنهام پس از اینکه نتوانست به لیگ قهرمانان صعود کند ،قادر به پرداخت این مبلغ نخواهد بود. "

"آژاکس می خواهد تا آنجا که میتوانند برای انتقال من پول دریافت کنند این در حالی است که تاتنهام می خواهد کمترین مبلغی که ممکن است را بپردازد.
من امیدوارم این انتقال انجام شود.اما نمی خواهم با آژاکس مبارزه کنم. این آخرین چیزی است که من پس از سپری کردن سالهایی خوب در اینجا می خواهم."

" من لیگ انگلیس را ترجیح می دهم اما در صورت نیاز تا انتهای قراردادم در این تیم می مانم و سپس به عنوان بازیکن آزاد در فصل بعد از این تیم جدا میشوم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۵
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : skysport.com
بازدید: ۱,۱۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰