loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرلین چهره ویژه انگلستان است
چمبرلین چهره ویژه انگلستان است

چمبرلین چهره ویژه انگلستان است


کاپیتان تیم ملی جمهوری چک میگوید انتظار نداشته چمبرلین به تیم ملی دعوت شود ولی معتقد است هم تیمی جوانش در آرسنال میتواند تاثیری زیادی در تیم ملی انگلستان داشته باشد.

"از دعوت شدن چمبرلین غافلگیر شدم ولی مطمئنا او ابزار لازم برای موفقیت را دارد. زمانی که او به عنوان یار ذخیره وارد بازی میشود٬ یک بازیکن تاثیر گذار واقعی است.
"او میتواند بازی را تغییر دهد و چیزهای تازه زیادی با خود به بازی بیاورد. برای او بسیار خوشحالم و راهیابی مستقیم به یورو برای او تجربه فوق العاده ای خواهد بود. او استعداد های زیادی دارد و میتواند به بازیکن بسیار خوبی تبدیل شود."

میاندار خوش استیل آرسنال از دیگر هم تیمیش در آرسنال یعنی تئو ولکات تمجید کرد و میگیود او شایسته حضور در ترکیب اصلی انگلستان است.

"تئو اکنون یک بازیکن باتجربه است. او کابوس هر مدافع چپی است و میتواند تاثیر بسیار خوبی داشته باشد. کاملا معتقدم او باید بازی ها را برای انگلستان از ابتدا شروع کند."

روزیسکی پس از سپری کردن فصلی فوق العاده٬ به عنوان کاپیتان تیم ملی جمهوری چک را در رقابت های یورو ۱۲ همراهی خواهد کرد.

او در اینباره میگوید:"شاید بهترین فصلی بود که از زمان حضورم در آرسنال سپری کردم٬ زیرا از نیم فصل دوم بسیار راضی بودم. از ماه ژانویه٬ فوتبال بسیار خوبی را بازی می کردیم.
"از فرم شخصی خودم بسیار خوشحال و راضی هستم. آماده بوده ام و مربی مرا به طور ثابت در ترکیب تیم قرار میداد بنابراین بسیار مثبت بود."

هافبک ۳۱ ساله آرسنال که بازی دوستانه تیمش برابر اسرائیل را به دلیل مصدومیت ساق پا از دست داد٬ مشتاق تجربه کردن یورو ۱۲ پس از از دست دادن یورو ۲۰۰۸ به دلیل مصدومیت است.

"برای من٬ حضور در یورو پس از نبودن در یورو ۲۰۰۸ بسیار عالی است. مطمئنا این مسابقات انگیزه بیشتری برای درخشش به من میدهد زیرا پس از جام جهانی ۲۰۰۶ در هیچ تورنمت مهمی به میدان نرفته ام."

توماس همچنین انتظار دارد پیتر چک که نقش مهمی در دو قهرمانی چلسی داشت٬ نقش مهمی نیز در تیم ملی جمهوری چک ایفا کند.

"امیدوارم این قهرمانی ها او را تقویت کند زیرا ما مطمئنا به او احتیاج دارم. او در مقابل بایرن فوق العاده بازی کرد و این خبر خوبی برای ما است. اکنون او آرام و خوشحال خواهد بود."

جمهوری چک که در گروه A قرار دارد بازیهای خود در دور گروهی را در ورشوی لهستان انجام خواهد داد٬ شهری که کمتر از ۱۰۰ کیلومتر از کشور چک فاصله دارد - توماس از این شرایط راضی است.

"ما دوست داشتیم در لهستان بازی کنیم و البته به آرزویمان رسیدیم. هر ۳ بازی اول ما در ورشو است٬ نزدیکترین شهر به جمهوری چک٬ بنابراین موقعیت بسیار خوبی برای ما است. همچنین برای هوادارانمان نیز بسیار خوب است و امیدوارم آنها با تعداد زیاد به ورشو بیایند.
"مطمئنا تیممان به اندازه کافی برای صعود از دور گروهی خوب است. برای صعود به یورو به خوبی عمل کردیم و همچنین در بازی پلی-آف برابر مونتنگرو٬ بنابراین ما شایسته بودن در اینجا هستیم.
"گروه ما راحت به نظر نمیرسد ولی گروهی با تیمهای همسطح است و مطمئنم رقابت تا بازی پایانی ادامه خواهد داشت. روسیه و یونان هر دو در گروه خود برای راهیابی به یورو اول شدند و لهستان نیز میزبان مسابقات است٬ بنابراین بازی ویژه ای در پیش خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : eurosport
بازدید: ۹۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰