loading
در حال بررسی درخواست شما
سانیا انتظار دارد ونپرسی در آرسنال بماند
سانیا انتظار دارد ونپرسی در آرسنال بماند

سانیا انتظار دارد ونپرسی در آرسنال بماند

پس ازاینکه ونپرسی 30 گل برای آرسنال در لیگ به ثمر رساند و نقش مهمی در سوم شدن آرسنال داشت ،سانیا معتقد است این بازیکن هلندی در آینده به آرسنال متعهد خواهد ماند.

سانیا میگوید:"من مطمئن هستم رابین خواهد ماند.او از ابتدا تا انتهای فصل کاملا بازیکن حرفه ای بود و به ما برای کسب رتبه سوم بسیار کمک کرد."

"ما خواهان نگه داشتن او در آرسنال هستیم.همه ما به خاطر کارهایی که او برای باشگاه کرده است سپاسگزار هستیم و اینکه او چقدر برای باشگاه بازیکن مهمی است."
"او کاپیتان ماست و در نقش و مسئولیتش بسیار جدی است.او همه چیزهایی که یک بازیکن و کاپیتان باید داشته باشد را دارد."

مربی آرسنال به دنبال تقویت تیم در پنجره نقل وانتقالات تابستانی است و اینکه بتواند با این کار رابین را متقاعد به ماندن کند.
آرسنال برای تقویت خط حمله خود لوکاس پودولسکی را به خدمت گرفته است و خبرهایی مربوط به جذب امویلا به گوش میرسد.
ستاره رن اذعان کرده است که او نمی داند در فصل آینده در کدام تیم خواهد بود اما سانیا متقاعد شده است که امویلا می تواند برای آرسنال کارهایی انجام دهد.

سانیا میگوید:"ما می خواهیم بازیکنان بیشتری به تیم بیایند.در حال حاضر لوکاس پودولسکی به آرسنال آمده است که یک بازیکن بین المللی و با کیفیت است."
"ام ویلا می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. نمیدانم زبان انگلیسی را بلد است یا خیر ولی یادگیری من هم زمان برد. فکر میکنم او به خوبی در ترکیب ما جا خواهد افتاد. آرسنال تیمی است که در آن زبان فرانسوی صحبت میشود و این به او برای جا افتادن کمک میکند."

"من فکر میکنم ما می توانیم در فصل آینده مدعی باشیم.ما در فصل گذشته نشان دادیم به بسیاری از مردم که چه کارهایی می توانیم انجام دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۶
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : skysport.com
بازدید: ۱,۷۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰