loading
در حال بررسی درخواست شما
آمار و ارقام: لورن کوشلنی
آمار و ارقام: لورن کوشلنی

آمار و ارقام: لورن کوشلنی


لورن کوشلنی از سوی هواداران به عنوان چهارمین بازیکن برتر فصل انتخاب شده و جاش جیمز مسئول آماری سایت رسمی باشگاه بررسی کاملی از عملکرد وی در فصلی که گذشت ارائه کرده که آن را با هم می خوانیم.

در نهایت این گل لورن کوشلنی بود که حضور آرسنال در رقابتهای لیگ قهرمانان فصل آینده را قطعی کرد اما او بیشتر به خاطر عملکرد خوبش در عقب زمین از سوی هواداران به عنوان یکی از بهترین های فصل انتخاب شده است.

او در دومین فصل حضورش در آرسنال 42 بازی انجام داد (77.8% از کل بازیهای تیم) که بیش از بقیه مدافعان تیم است.

او در هر چهار رقابت بازی کرد (33 بازی در لیگ، 6 بازی در لیگ قهرمانان، 2 بازی در جام حذفی و 1 بازی هم در جام اتحادیه). رکورد تیم در بازیهایی که او در زمین بود 25 برد، 7 تساوی و 10 باخت است، که درصد بردی معادل 59.5% را رقم زده است.

در 29 بازی که او در زمین بوده آرسنال بیشتر از یک گل نخورده و موفق شده 15 بار دروازه خود را نیز در این بازیها بسته نگه دارد.

در 42 بازی که کوشلنی از ابتدا بازی را شروع کرده آرسنال 53 گل خورده است، اگر چه 5 گل از این 53 گل در زمانی بوده که او تعویض شده بود (او در چهار بازی تعویض شد).

کوشلنی در مجموع 3630 دقیقه (60 ساعت و نیم) در زمین حضور داشته، و آرسنال در حضور او به طور میانگین هر 75.63 دقیقه گل خورده است، این آمار در غیاب او 64.74 دقیقه است.

کوشلنی در 3 بازی از 42 بازی در پست دفاع راست بازی را شروع کرد و 49 بازی در دفاع میانی، او در این فصل چهار زوج مختلف در میانه دفاع داشته که بیش از سایرین در کنار پر مرتساکر بازی کرده، این دو در این فصل 20 بار کنار هم بازی کردند و به طور میانگین 1.2 گل در هر بازی دریافت کرده ایم.

با این حال زوج او و ورمالن آمار بهتری به جای گذاشته و در 16 بازی که این دو در کنار هم بودند (در 2 بازی کوشلنی تعویض شد) تیم 14 گل دریافت کرد که به طور میانگین 0.88 گل در هر بازی است.

در بازیهایی که کوشلنی در دفاع راست بازی را شروع کرده فقط 1 گل دریافت کرده ایم.

بازیکنانی که زوج کوشلنی در خط دفاعی تیم بودند:

[تصویر:  ro3iywt8ldx3pfc6tt.jpg]

گلهای خورده شده در زمان حضور کوشلنی در زمین:

[تصویر:  occzhpciqd3znkcse9.jpg]

کوشلنی همچنین در فاز هجومی هم خوب کار کرده است.

گلی که او در 13 می مقابل وست بروم به ثمر رساند سه امتیاز برای آرسنال به ارمغان آورد و همچنین سوم شدن توپچی ها در این فصل را قطعی کرد، او در بازیهای فولام و میلان هم موفق به گلزنی شد.

هر سه گل او تیم را در بازی جلو انداخته است که درست مانند سه گل فصل پیشش بود، از جمله گلی که به ایپسویچ در نیمه نهایی کارلینگ کاپ زد و آرسنال را در مجموع پیش انداخت.

کوشلنی دو پاس گل نیز داده از جمله پنالتی که در جام حذفی و در بازی مقابل ویلا روی او اتفاق افتاد و ونپرسی آن را به گل تبدیل کرد.


آمار کلی فصل لورن کوشلنی:

[تصویر:  94ga6mpl8cfww7exw4q.jpg]


درصد بازیهای کوشلنی در رقابتهای مختلف:

[تصویر:  0bdxzbszcmqg7jeygz4.jpg]

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰