loading
در حال بررسی درخواست شما
آمار و ارقام: توماس روزیسکی
آمار و ارقام: توماس روزیسکی

آمار و ارقام: توماس روزیسکی


توماس روزیسکی از سوی هواداران به عنوان سومین بازیکن برتر فصل انتخاب شده و جاش جیمز مسئول آماری سایت رسمی باشگاه بررسی کاملی از عملکرد وی در فصلی که گذشت ارائه کرده که آن را با هم می خوانیم.

توماس روزیسکی در فصل گذشته با 38 بازی بیشترین تعداد بازی را در پنج سال حضورش در آرسنال انجام داد.

یکی از قدیمی ترین بازیکنان حاضر در تیم 25 بازی را از ابتدا آغاز کرد و 13 بار هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، در هر ماه حداقل دو بازی برای تیم انجام داد، او در چهار بازی روی نیمکت بود ولی مورد استفاده قرار نگرفت.

حضور او در رقابتهای مختلف بدین شرح است: 28 بازی در لیگ، 8 بازی در لیگ قهرمانان، 2 بازی در جام حذفی و رکورد نتایج تیم در حضور او 22 برد، 7 تساوی، 9 باخت، 69 گل زده و 50 گل خورده است، درصد میانگین بردی معادل 57.9% در حضور او رقم خورده است.

هر دو گل او در این فصل در بازیهای خانگی به ثمر رسید، در بازی مقابل تاتنهام و میلان. او که مدت زیادی از فصل گذشته را به علت مصدومیت از دست داده بود با گلزنی در بازی تاتنهام پس از بیش از دو سال موفق به گلزنی شد، همچنین با گلزنی در بازی لیگ قهرمانان مقابل میلان اولین گل خودش در این رقابتها را از سال 2007 به ثمر رساند.

او که یکی از موثرترین بازیکنان تیم در این فصل بود در مجموع 2335 دقیقه (حدود 39 ساعت) برای تیم بازی کرد که به طور میانگین 61.4 دقیقه در هر بازی است، او 17 بار 90 دقیقه کامل در زمین بود و در پیروزی خانگی برابر المپیاکوس در لیگ قهرمانان کاپیتان تیم بود.

در توصیف تاثیر به سزای او در نیم فصل دوم باید میانگین حضورش را نسبت به نیم فصل اول مقایسه کرد، میانگین حضور او در 19 بازی اولش در این فصل 54 دقیقه و 29 ثانیه بود که این رقم در نیم فصل دوم و 19 بازی آخرش به 77 دقیقه و 25 ثانیه افزایش یافت.

به بیان دیگر او بین ماه های آگوست تا ژانویه 29.7% از زمان کلی بازیهای تیم را در زمین بود در حالی که بین ماه های فوریه تا می این مقدار به 81.9% افزایش پیدا کرد.

توماس همچنین سه پاس گل از 5 پاس گل خودش را در انتخای فصل و در بازیهای ویگان، استوک و نوریچ برای هم تیمی هایش مهیا کرد، بیشترین تعداد حضور پیاپی او به 15 ژانویه تا 8 آپریل باز می گردد که 16 بازی پیاپی برای تیم انجام داد.

آمار کلی فصل توماس روزیسکی:

[تصویر:  z2fe8sjonmhqh6ssdym0.jpg]

درصد بازیهای توماس در رقابتهای مختلف:

[تصویر:  zxknccc2yljugbkf12j.jpg]

دقایق حضور در زمین در ماه های مختلف:

[تصویر:  jk5vnovk696kqfukuz18.jpg]

مقایسه تعداد بازیهای او در فصلهای حضورش در آرسنال:

[تصویر:  uyw4al0h9mdfc4fcso65.jpg]

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰