loading
در حال بررسی درخواست شما
 آمار و ارقام: الکس سانگ
 آمار و ارقام: الکس سانگ

آمار و ارقام: الکس سانگ

جاش جیمز مسئول آمار گیری سایت رسمی آمار مربوط به او را استخراج کرده که ذیلا مشاهده میفرمایید.
الکس در این فصل بین بازیکنان آرسنال بیشترین تعداد حضور از ابتدا در زمین را داشته( البته بازیکنها بدون احتساب دروازبانها) و همچنین در این فصل بیشترین تعداد پاس گل را در میان هم تیمیهایش داشته است.
او در این فصل 46 بازی برای آرسنال انجام داده که همه آنها را از ابتدا در ترکیب آرسنال بوده وتنها 4بار تعویض شده که شامل 34 بازی در لیگ برتر، 9بازی در چمپیونز لیگ و سه بازی در جام حذفی بوده و در کل 4079 دقیقه در زمین حاظر بوده که برابر با 83.9 درصد از دقایقیست که توانایی حضور در زمین را داشته است.
او 2 بازی در در پست مدافع وسط در این فصل بازی کرده(بازی با المپیاکوس و تاتنهام) و همچنین یک بار بازوبند کاپیتانی رو به بازو بسته است.(در برد خانگیی مقابل استوک) او یکی از 7 بازیکنی بوده که در این فصل بازوبند کاپیتانی آرسنال را به بازو بسته است.
در بازیهایی که الکس برای آرسنال این فصل بازی کرده آمار 27 پیروزی 10 شکست و 9 تساوی بدست آمده که به معنی پیروزی در 58.7 درصد بازیهاست.
تعداد بازیهایی که سانگ برای آرسنال در فصل گذشته انجام داد غیر عادی نبود چراکه او به طور متوسط 43.5 بازی در هر فصل (در 4سال گذشته) بازی کرده البته آمار پاس گل او باور نکردنی بوده است. اگر تعداد پاسهای او در 6 سال گذشته را دو برابر کنیم باز هم به تعداد پاسهای گل او در این فصل نمیرسد.
رابین ون پرسی بیشترین تعداد پاس سانگ را تبدیل به گل کرده(5). او در این فصل متخصص دادن پاسهای پشت مدافعان برای رابین بوده مانند بازی با لیورپول اورتون و نوریچ هرچند دریبل های متوالی او و سانتر برای ون پرسی در دیدار با دورتموند دید خلاقانه او را بهتر نشان میدهد.
همچنین او پاس یکی از خاطره انگیزترین گلهای امسال را به تیری هانری در بازی مقابل لیدز داد در مجموع هشت بازیکن متفاوت پاسهای اورا تبدیل به گل کرده اند.
نکته جالب در مورد 14پاس گل الکس این است که 7مورد از آنها را در امارات و 7مورد را در استادیوم های دیگر به گلزنان تیم داده در حالی که تک گل او در این فصل در امارت به ثمر رسایده و به طور کلی این دهمین گل سانگ بوده در دوران حضورش در آرسنال بود که تمامی این دیدارها با برد آرسنال همراه بوده و در مجموع این بازیها آرسنال 38 گل زده و 10 گل درافت کرده است. این آمار وقتی جالبتر میشود که بدانیم سانگ نیمی از گلهای خود را نیز در خارج از خانه به ثمر رسانده است.
در 14 بازی ای که الکس پاس گل داده آمار زیر برای آرسنال بدست آمده: 11برد بک تساوی 2 شکست.

در طول این فصل سانگ از مرز انجام 200 بازی برای آرسنال گذشت و اکنون او جز 100 بازیکن برتر از لحاظ تعداد بازی برای آرسنال است. درواقع او بهمراه دیوید کورت و جیمی جکسون با 204 بازی به 95نفر اول از این لیست پیوسته و این کافیست تا اورا جز 1 چهارم از برترین بازیکنان کل تاریخ آرسنال دانست. او یکی از 22 بازیکنیست که 200 بازی یا بیشتر از آنرا در دوره ونگر انجام داده اند و او در این لیست بعد از ون پرسی ولکات و سانیا چهارم است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۲
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۳۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰