loading
در حال بررسی درخواست شما
از تیری کمک گرفتم
از تیری کمک گرفتم

از تیری کمک گرفتم


ونپرسی که در این فصل تمامی افتخارات شخصی در انگلستان را به دست آورد می گوید قبل از اینکه به اردوی تیم ملی هلند برای یورو 2012 ملحق شود با تیری هانری صحبت کرده و به توصیه های او گوش کرده است.

"تیری به من در مورد بازیهای بزرگی که به عنوان یک بازیکن تجربه خواهم کرد گفت.

من 60 بازی در این فصل انجام دادم و حتی یک بازی هم در لیگ از دست ندادم، حالا بازیهای تدارکاتی را با تیم ملی هلند انجام می دهم، تیری به من گفت نکته مهم این است که فرم خوب خودت را حفظ کنی.

در بعضی صحنه ها باید سرنوشت بازیهای بزرگ را رقم بزنی، من با او موافقم و شنیدن چنین حرفهایی خوب است، برای من مهمترین چیز برای من بازی بعدی مقابل دانمارک است.

قبلاً برای تورنمنتهای بزرگ هیجان زده بودم و استرس داشتم ولی دیگر اینگونه نیست، تجربه زیادی از سالهای حضورم در آرسنال به دست آوردم و فصلی فوق العاده را با تیمم سپری کردم."

رابین فصل گذشته مصدوم نشد تا بتواند توانایی های خودش را به رخ همگان بکشد، خود او در این مورد می گوید:

"آمار همه چیز را به شما نمی گوید ولی می تواند توانایی بدنی من را در آرسنال و لیگ برتر اثبات کند، از هر زمان دیگری احساس بهتری دارم، حتی بعد از بازیها نیازی به زمان ریکاوری ندارم."

رابین همچنان در مورد آینده اش تصمیمی نگرفته و تا پایان رقابتهای یورو هم اتفاقی نخواهد افتاد، با این حال کاپیتان توپچی ها از وضعیتی که او و ونگر در پیش گرفته اند راضی است.

"به هم قول داده ایم که در این مورد صحبتی انجام ندهیم و سر حرفمان هم هستیم.

می توانید ببینید که آرسنال هم طبق قولی که به هم دادیم در این مورد صحبت نمی کند، باشگاه صحبتی نخواهد کرد چون این قرار ما بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Mirror.co.uk
بازدید: ۸۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰